HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Goava eller Genero Sales

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:fr 4000kr/mån (extra användare är 250kr/mån, CRM-integration 1000kr/mån)
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Produktfunktionaliteter i Säljstödssystem

  • Dashboard:
  • E-post kampanjer:
  • Kalenderintegration och påminnelser:
  • Kontakt och prospect hantering:
  • Pipe management:
  • Skapa dokument och avtal:
  • Statistik och rapporter:
  • Säljprognoser:
  • Dashboard:
    Ingår
  • E-post kampanjer:
  • Kalenderintegration och påminnelser:
    Ingår
  • Kontakt och prospect hantering:
  • Pipe management:
  • Skapa dokument och avtal:
    Ingår
  • Statistik och rapporter:
    Ingår
  • Säljprognoser:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Efter man satt parametrarna får man bra förslag på prospekt som ger en nya företag att kontakta. Efter identifiering av potentiella prospekts finns otroligt mycket information direkt där för att man ska kunna vara relevant i sin dialog med potentiella kunder.
När man satt upp rätt parametrar och kommit igång får man ut en stor mängd relevanta och riktigt bra företag/leads!

Nackdelar

Har man flera olika grupperingar inom bolaget som har lite olika intressen och målgrupper är det svårt att få till parametrarna för att vara relevant för samtliga. Särskilt i början innan AI kommer igång och även går på användarens beteende.
För den tekniksvage kan det vara svårt att förstå systemet och komma igång.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelheten, servicen samt visualiseringen
Användarvänligheten, komplexiteten, den fantastiska supporten

Nackdelar

21:a våningen i Kista Tower :)
Kan inte komma på ngt

Genero Sales

Genero