eAvtal
vs
GetAccept
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
från 950 ...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
från 150 ...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Digital signering
API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation
API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation
Produktfunktionaliteter i Avtalshanteringssystem
Administrativa behörighetsnivåer
Automatiska påminnelser
Avtalsmallar
Avtalsöverblick
E-Signering
Integrerbarhet med Officepaket
Juridisk rådgivning
Krypterad lagring av avtal
Sökfunktion
Statistik
Verktyg för avtalsgranskning
Vidareutbildning
Administrativa behörighetsnivåer
Automatiska påminnelser
Avtalsmallar
Avtalsöverblick
E-Signering
Integrerbarhet med Officepaket
Juridisk rådgivning
Krypterad lagring av avtal
Sökfunktion
Statistik
Verktyg för avtalsgranskning
Vidareutbildning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelheten - Tydligt flöde vid registrering, sökning och signering.
- Anpassningsbar - Stora möjligheter att anpassa lösningen efter era behov. Snabb åtkomst var du än befinner dig.
- Signeringen – Avancerad signering enligt eIDAS. BankID eller SMS-kod med mallar eller PDF:er.
- Behörigheter - Behörighetsstyrning avgör vilka inom företaget som har tillgång, kan redigera avtal eller skicka för signering. Styr efter grupp eller på individnivå.
- Lagring – All lagring sker i Sverige hos ISO-certifierad leverantör.
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Expertis - Erfaren leverantör som har funnits länge på marknaden. Erbjuder mer än bara digital signering. Vilket är nödvändigt för många företag.
- Närheten - Vi leverar inte bara en molntjänst, utan vill vara en del av er utveckling med en nära personlig kontakt. Utveckling och lösningar sker i Sverige av QNOVA.
- Enkelheten - Det ska vara enkelt och tydligt för alla användare att jobba i QNOVA.
- Säkerhet - Allt i Sverige på en högt säkerhetsklassad nivå.
- Anpassningar - QNOVA är genom sin erfarenhet en del i kundens utveckling. Oavsett om det är egenanpassade behov eller om det behövs projektledare för implementering.
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- QNOVA:s molntjänster är utvecklade för att passa alla typer av företag och organisationer. Detta är möjligt tack vare att molntjänsterna konfigureras utifrån kundens behov vid varje installation.
- De stora organisationernas höga krav på molntjänsterna blir därmed möjliga att använda även för de mindre företagen.
- QNOVA:s erbjudande är en helhetslösning för en effektivare arbetsprocess där avtal signeras digitalt, förvaltas med påminnelser och integreras mot andra system.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Automatiska påminnelser eller smarta alarm när avtal löper ut, avslutas eller registreras.
- Se värdet på avtal, nästa faktureringsdatum, belopp och kontaktuppgifter etc.
- Enkelt att söka fram avtal när någon ber om det. Slipp hanteringen i pärmar, mappserver och Excel-filer.
- Integrerat med ekonomisystem för automatisk fakturering.
- Full kontroll på att alla GDPR-krav är uppfyllda.
- Enkelt och säkert behörighetssystem för avtal, avtalsmallar, och avtalsregister.
- Skicka avtal för signering och lagra dem direkt i QNOVA.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Baserat på 11 omdömen
Baserat på 4 omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
Flexibilitet, anpassningsbarhet och att intuitivt - Bra dialoger från första stund
Smidigt system, väldigt bra support.
Ett så nära Plug & Play verktyg det kommer för att skapa en professionell röd tråd i processen. Det är i många fall det första och sista intrycket av affärens skriftliga och interaktiva del.
Att kunna göra utskick mer personliga med Video och kunna följa vem som läst vilka sidor
Omdömen
Nackdelar
Jag har inget jag ogillar!
Att man ännu inte kan branda sidan med företagets logga och design.
Att det inte även är ett CRM system, utvecklat med min upplevelse av Get Accepts förhållningssätt till användarvänlighet, simplicitet och kundrelation.
Tyckte bättre om förra layouten