EasyQuest
vs
Wittyfit
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
Priset be...
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt: Bygg din undersökning på några minuter
- Svenska mallar: Spara tid med svenska mallar som utgångspunkt
- Rapporter & analys: Professionella rapporter - snabbt och enkelt
- Säkerhet: All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL
Varför väljer man ert system?
Med ett gemensamt sätt att mäta medarbetarengagemang som kommer till roten med medarbetares uppfattningar skapas ett övergripande och gemensamt sätt att förstå resultat, oavsett språkbarriärer, gränser och lokaliteter.
Med omfattande insikter kan analyser direkt omsättas till åtgärder som skapar värdefull avkastning på era insatser med högre engagemang och produktivitet som resultat.
Omfattande verktyg för analyser ger en tydlig bild över nuvarande styrkor och förbättringsområden ur flera perpsketiv som: organisations, socio-, och biologiska perspektiv.
Varför väljer man er som leverantör?
- Prisvärd: Kvalitet och funktionalitet kostar mindre hos oss
- Exceptionell support: Genomsnittlig svarstid på 12 minuter
- GDPR: Data i EU och tillgängligt personuppgiftsavtal
- Nöjda kunder: Bra feedback från våra kunder
Varför väljer man er som leverantör?
Wittyfit är utvecklat ur vetenskapliga principer för att skapa riktig och hållbar förändringar inom konfigurerbara nyckelområden hos organisationer. Detta har satt förväntningar på användarvänligheten med ett resultat som både är snyggt men framförallt enkelt att använda.
Funktionalitet är ständigt under vidareutveckling för att säkerställa en hög användningsgrad hos kontorsarbeter och deskless-workers. Detta görs genom att vi ständigt för en dialog med kunder, akademin, marknaden och är lyhörda för teknisk utvecklingar.
Vi har stor erfarenhet av att jobba med företag som är globala i sin placering med ett kompetent och dedikerat team av customer sucess agenter som kan säkerställa er framgång på kort-, samt lång sikt.
Hur positionerar ni er på marknaden?
EasyQuest är ett norskt IT-företag som grundades 2011. Vi har under många år byggt upp ett starkt varumärke och har en rad stora kunder - allt från statliga myndigheter, kommuner till små och stora företag och organisationer. Med mer än 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar kommer vi att vara ett säkert val även för din organisation.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det nära utvecklingssamarbetet med akademin har gett oss en fördel i det kraftfulla sätt att mäta medarbetarengagemang som genomsyrar hela vår plattform.
Utöver de möjligheter medarbetare har när det kommer till att vara ytterst specifika när det delar sina uppfattningar, ger det också ledare och HR rätt förutsättningar för att förstå vad som medarbetare själva anser är styrkor eller eventuella förbättringsområden.
Kombinera detta med flertalet organisationsperspektiv, sociologiska och biologiska faktorer så har ni en lösning som även är ämnat till att analysera och jämföra aggregerad data i flera led.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Kund- eller medarbetarnöjdhet, anmälan eller utvärdering – oavsett vad du söker kan du hitta svaren med EasyQuest. Spara tid med våra redigerbara mallar som innehåller relevanta frågor. Systemet genererar automatiskt grafiska framställningar av resultaten, vilket underlättar för dig att rapportera och analysera dina genomförda undersökningar.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
När Wittyfit implementeras i organisationer märks förbättring i medarbetarengagemang. Detta tar sig form genom medarbetares egna uttryckta nöjdhet över sin arbetsgivare, ökade möjligheter för samarbete, samt mindre stress och negativitet. Förbättring på dessa områden har lett till högre produktivitet och lägre personalomsättning.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.