HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

EasyPractice eller CGM J4

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:299kr/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Be om offert
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
  • Webbaserat - arbeta från vilken dator som helst, när som helst
  • Komplett journalsystem med många viktiga grundfunktioner samt en rad e-tjänster och tilläggsfunktioner
  • Minskar det administrativa arbetet och frigör mer tid för patientmöten
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
  • CGM har lång erfarenhet av att leverera e-hälsolösningar till den svenska marknaden.
  • CGM skapar innovativa digitala e-hälsolösningar för en mer jämlik vård och hälsa.
  • CGM levererar förutsättningar för en sammanhållen kvalitativ och kostnadseffektiv vård och omsorg.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.

Våra journalsystem och e-hälsolösningar löser vårdens behov av minskat manuellt arbete, ökad effektivitet, digitalisering, arbetsoptimering, patientsäkerhet och informationssäkerhet. CGM skapar förutsättningar för ökad delaktighet och bästa möjliga hälsa, vård och omsorg.

Produktfunktionaliteter i Journalsystem

  • Automatiska påminnelser av bokade tider:
    Ingår
  • BankID:
  • E-journal:
    Ingår
  • Faktureringslösning:
    Ingår
  • Förprogrammerade ICD-10-koder:
  • Kalenderöversikt:
    Ingår
  • Kassalösning:
    Ingår
  • Kopplat till nationell patientöversikt:
    Ingår
  • Krypterad tillgång av patientinformation:
    Ingår
  • Kundregister:
    Ingår
  • Labmodul:
  • Läkemedelsmodul/ E-recept:
  • Onlinebokning:
    Ingår
  • Remissmoduler:
  • Samlingsräkning:
    Ingår
  • Statistik & rapport:
  • Styr behörighet:
    Ingår
  • Automatiska påminnelser av bokade tider:
    Ingår
  • BankID:
    Ingår
  • E-journal:
    Ingår
  • Faktureringslösning:
    Ingår
  • Förprogrammerade ICD-10-koder:
    Ingår
  • Kalenderöversikt:
    Ingår
  • Kassalösning:
    Ingår
  • Kopplat till nationell patientöversikt:
    Ingår
  • Krypterad tillgång av patientinformation:
    Ingår
  • Kundregister:
    Ingår
  • Labmodul:
    Ingår
  • Läkemedelsmodul/ E-recept:
    Ingår
  • Onlinebokning:
    Ingår
  • Remissmoduler:
    Ingår
  • Samlingsräkning:
    Ingår
  • Statistik & rapport:
    Ingår
  • Styr behörighet:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Ella Olsson på kundtjänst är helt outstanding. Spelar ingen roll hur mycket jag frågar, om jag upprepar mig, kommer med förbättringsförslag. Hon svarar alltid med en gudalik ton, tackar för mitt tålamod (!), tar med mina synpunkter till utvecklarna, svarar snabbt. Om hon ej har svar på en gång, lovar hon att återkomma så snart hon har det, och GÖR det också. Tips för andra kundtjänstansvariga: anlita Ella för coaching om hur man får till en extraordinär kundtjänst. Otroligt serviceminded, faktiskt aldrig stött på något liknande. Imponerad! (och nej, jag är inte köpt)

Nackdelar

Vissa småjusteringar i systemet, men så länge Ella finns hos er som stöd så stannar jag. Tror det kommer att bli jättebra, systemet har potential och är snyggt utformat.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Elevhälsansärende med alla funktioner Digitala samtycken E-enkät Vaccinationsordination Import/export av journaler Internposten Avvikelse hantering Säkerheten Stödjer så vi kan ha våra elever med skyddad identitet i systemet
Vi har haft PMO sedan 2007 och är mycket nöjda. Bra support och bra utbildning när vi behövt

Nackdelar

Många klick att "komma fram" Gammalmodig layout

EasyPractice

Easy Practice