Datakvalitet
vs
Due compliance

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Priset är...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Compliance-system

API
Automatiska notiser
Backgrundskontroller
Bevakningslista
Färdiga regelverk
ID identifikation
Onboarding
PEP identifieringar
Riskbedömningar
Uppdateringar i realtid
API
Automatiska notiser
Backgrundskontroller
Bevakningslista
Färdiga regelverk
ID identifikation
Onboarding
PEP identifieringar
Riskbedömningar
Uppdateringar i realtid

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt och lätt att konfigurera som passar till verksamhetens behov
  • Erbjuder specialanpassade moduler som sömlöst håller ihop hela kvalitetskedjan
  • Komplett system- och dokumentpaket som inkluderar ISO 9001, 27001 och 14001-standarder

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Lång erfarenhet med kvalitetssystem i stora och små organisationer
  • Mycket nöjda kunder
  • Hög kompetens inom såväl systemutveckling och ämnesområdet

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Vi har process och kvalitetssystemverktyg som är lätta att konfigurera efter kunden verksamhet och behov
  • Egenutvecklad app med specialanpassade QR koder för bl.a. maskin och utrustningsunderhåll
  • Ett av marknadens bästa dokument- och avvikssystem med ett integrerat processverktyg
  • Enkelt och användarvänligt gränssnitt så medarbetare upplever det intuitivt att använda och hittar direkt det som är viktigt i vardagen

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vårt system hjälper våra kunder att strukturera kvalitetsprocessen på ett enkelt sätt genom olika moduler som stödjer vid inter - och extern revisioner, ISO revisioner, kompetensöversikt och kan enkelt få överblick av sin utrustningspark genom QR-koder och vår egenutvecklad app.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 9 omdömen

Baserat på 0 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Oppfølgingen fra konsulentene til å få hjelp til å utforme systemet selv
Enkelt å implementere og ta i bruk på en gang. Enkelt å konfigurere for å gjøre egne tilpasninger for sin bedrift. Modulene linker mot hverandre slik at man har referanser/henvisninger på tvers av "arbeidsområder". Alt er koblet sammen. Rask support. Krever ikke mye opplæring

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

At det var noen bugs, spesielt i begynnelsesfasen
Layout og rapporter er OK men kan forbedres.

Tyvärr, ingen data än.

Datakvalitet

Datakvalitet

Läs mer om Datakvalitet

Due compliance

Due compliance

Läs mer om Due compliance

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site