2c8
vs
Zimplicit

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Molntjänst
On-premises

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

från 1440...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Aktuell p...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Processverktyg

API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler
API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man ert system?

  • Lätt att komma igång
  • Hjälper er arbeta efter och utveckla era processer - på riktigt, slipp processkartor på intranätet och instruktioner ingen läser
  • Companion i era anställdas webbläsare - vår Companion säkerställer att rätt information delas med rätt personer, roll- och processtyrt

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Gedigen erfarenhet av att effektivisera och kvalitetssäkra verksamheter samt arbete med ISO-standarder
  • Bred kompetens inom verksamhetsutveckling, förändringsledning, systemutveckling och strategiskt arbete
  • Flexibla och lösningsorienterade

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Zimplicit behöver ingen konfiguration för att komma igång - logga in och börja arbeta med vårt intuitiva processverkyg
  • Era anställda hittar sina instruktioner när de arbetar, genom vår Companion, en plug-in till er webbläsare
  • Den anstälde behöver bara arbeta i sin Companion, där hittar de information och kan skicka in feedback på en process eller starta en support-ticket
  • Zimplicit tar era processer hela vägen ut till den anstälde - låt inte era processer bli skrivbordsprodukter - börja lev dem

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Zimplicit hjälper er att komma igång med eller utveckla ert arbete med processer. Vi gör instruktioner tillgängliga där de används och ger er förutsättningar att arbeta med era processer - på riktigt.

Det är väldigt enkelt att komma igång och vi erbjuder en personlig licens gratis så ni kan testa innan ni bestämmer er (freemium).

Omdömen

Baserat på 14 omdömen

Baserat på 1 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Möjligheten till flera perspektiv och hur man kan knyta samman modeller.
Att på ett bra sätt kunna tydliggöra våra processer på ett "klickbart" sätt, det är lätt att ta sig vidare i processerna.
Vi använder Zimplicit för att digitalisera våra processer och på ett enkelt sätt sprida processer och instruktioner till våra anstälda. Zimplicit gör det enkelt för oss att leva efter våra processer och våra anstälda gillar att de inte längre måste sitta och läsa långa manualer för att ta reda på hur de ska göra en viss uppgift. En bonus har varit att vår onboarding av nya medarbetare blivit mycket mindre resurskrävande eftersom de har instruktioner direkt i sin webbläsare, via Zimplicits Chrome tillägg. Leverantören är också väldigt tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål och utvecklar gärna produkten efter våra förslag.

Omdömen

Nackdelar

Det är ett komplext system som kräver att man arbetar mycket i det för att förstå och öva.
Alla system har sina begränsningar, de är väldigt få med 2c8
På vissa ställen är det lite väl många klick för att komma fram dit jag vill. Men detta ska, enligt supporten, bli bättre vid nästa release när man kan lägga in egna favoriter.

Tyvärr, ingen data än.

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site