Vad är Xpos?
Förbättra servicen mot kund genom att erbjuda en effektiv reklamationshantering med Xpos reklamationshanteringssystem. Verktyget är främst användbart för vitvaror och liknande elektronikprodukter då det bland annat kan stödja personalen i returprocessen. Xpos kan till exempel hjälpa butikspersonalen att hitta evetuella lösningar så som reservdelar, tips och trix för att lösa mindre problem eller kontrollera garantier och villkor. Om det inte finns några lösningar kan produkten annars returneras och tillverkaren av produkten kan kontaktas och ärendet lösas. När utbetalning skall genomföras kan Xpos kopplas samman med tillverkarens affärssystem vilket gör det till en smidig utbetalningsprocess.
Vilka passar Xpos för?
Används av nordiska företag i alla olika storlekar som söker ett omfattande system för reklamationshantering med möjligheter till besparingar och smidigare processer.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Känner du
till Xpos?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Xpos förekommer inom följande kategorier
Xpos produktfunktionaliteter
Reklamationshanteringssystem
Ansvarsfördelning
API
Digitala formulär
Kundchatt
Rapporter och statistik
Triggers
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.