Vad är Touch & Tell?
Touch & Tell använder sig av obemannade terminaler som finns tillgängliga dygnet runt där kunder kan lämna sin feedback med hjälp av ett enkelt knapptryck på symboler eller lite längre svar. Med denna innovativa lösning för kundundersökningar är det enkelt att nå ut till kunder direkt på plats för att samla in feedback utan kontaktuppgifter och på flera olika platser samtidigt. De samlade svaren kan följas i realtid och sedan analyseras och sammanställas i en rapport för att identifiera förbättringsåtgärder baserade på kundupplevelsen.
Vilka passar Touch & Tell för?
För företag och organisationer i alla storlekar som söker feedback från kund direkt på plats för att öka kunskapen kring kundupplevelsen och förbättringsmöjligheter kring denna.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Känner du till
Touch & Tell?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Touch & Tell förekommer inom följande kategorier
Touch & Tell produktfunktionaliteter
Kundundersökningar verktyg
API
Flexibel design
Färdiga mallar
Net promoter score
Rapporter och analyser
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.