Alternativ

Vad är LeadDesk?

Leaddesk har skapat ett auto dialer verktyg som möjliggör högkvalificerad kundservice utan att offra medarbetarnas effektivitet. Genom att automatiskt ringa nästa kund när tidigare samtal avslutats eller inte kommit fram kan onödig väntetid mellan samtal undvikas och flera kunder kan nås inom loppet av en kortare tid. Systemet genererar även tidigare information om kunden automatiskt innan samtalet, vilket gör att de som ringer är fullt informerade om kund och redo att göra ett brasamtal samtidigt som kunden för en ökad kundservice.

Vilka passar LeadDesk för?

Systemet passar för alla storlekar men gör sig bäst för små till medelstora företag. Det har som bäst effekt vid kontakt med gamla kunder eller då det finns en stadig backgrundsinformation till kund och kan hjälpa företaget att öka intäkterna från försäljningen.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

DK

NO

FI

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

Fr.€89/månaden per licens

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om LeadDesk

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Luriga

företagskund

Mikroföretag (1-10)

Verifierad person

Sverige

April 2025

Vad gillar du mest?

Bra servers

Vad gillar du minst?

Detta är inte samma företag som för 5 år sedan. Väldigt luriga avtal och system: Om du köper något så läggs det till direkt, tar du bort något så fortsätter dem fakturera trots att den är borttagen ur systemet och kunden inte använder det, du måste skriftligt meddela dem 2 veckor innan nästa månad. Varje månad (utan undantag) fakturera dem för mycket, som är både tid och energi krävande att försöka rätta. Dem tar betalt per konto, inte antal inloggad agenter. Admin kontot är 1000 SEK extra. Dem tar tusentals kronor betalt för antal nummer ni ringer, och en dialer kostar 1000 KR i månaden. Telefonnummer är låsta i 6 månader. Du kan få allt detta inkluderat, för en bråkdels kostnad hos konkurrenter som faktiskt svarar och bryr sig om sina kunder.

Vilka affärskritiska problem upplever du att LeadDesk löser?

De går att ringa kunder

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

LeadDesk produktfunktionaliteter

Auto dialer

Automatisk återupprigning

Dashboard

Kampanjer

Kontakthistorik

Samtalsinspelningar

Statistik och analys

Vidarekoppling

Kundservicesystem

Hanteringstid

Livechat

Prioriteringsfunktion

Sentimentanalys

Självhjälp

Smart arbetsfördelning

Statistik och Rapporter

Telefon

Ärendestatus

Callcenter-system

Rapportering och statistik

Röstbrevlåda

Talsvar

Talsvarsmeny med knappval

Workforce management system

Analysverktyg

Prognoser

Rapporter

Schemaläggning

Strategiplaneringar

Tidsrapportering

Passar detta
systemet mig?

Gör som 15000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Auto dialer

TimeplanLeadDesk
Connectel ÄrendehanteringLeadDesk
GenesysLeadDesk
Adversus Dialer SoftwareLeadDesk

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site