Alternativ

Vad är Five9?

Five9s automatiska uppringningssystem gör det möjligt att komma i kontakt med fler kunder och öka produktiviteten. Agenter sparar tid genom att undvika fel orsakade av manuell uppringning. All data som samlas in under samtalen kan användas för att ge feedback till agenterna. Five9 erbjuder olika lösningar beroende på varje enskild verksamhets behov.

Vilka passar Five9 för?

Både små, medelstora och stora företag drar nytta av Five9s kontaktcenterlösningar.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du
till Five9?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Five9 förekommer inom följande kategorier

Five9 produktfunktionaliteter

Auto dialer

Kampanjer

Kontakthistorik

Statistik och analys

Vidarekoppling

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Köhantering

Rapportering och statistik

Softphone

Talsvarsmeny med knappval

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Auto dialer

CentrexFive9
ZendeskFive9
Mitels IPFive9
GenesysFive9

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site