Vad är Five9?
Five9s automatiska uppringningssystem gör det möjligt att komma i kontakt med fler kunder och öka produktiviteten. Agenter sparar tid genom att undvika fel orsakade av manuell uppringning. All data som samlas in under samtalen kan användas för att ge feedback till agenterna. Five9 erbjuder olika lösningar beroende på varje enskild verksamhets behov.
Vilka passar Five9 för?
Både små, medelstora och stora företag drar nytta av Five9s kontaktcenterlösningar.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Känner du
till Five9?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Five9 förekommer inom följande kategorier
Five9 produktfunktionaliteter
Auto dialer
Kampanjer
Kontakthistorik
Statistik och analys
Vidarekoppling
Callcenter-system
Inspelning av samtal
Köhantering
Rapportering och statistik
Softphone
Talsvarsmeny med knappval
Passar detta
systemet mig?
Gör som 15000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.