Vad är Findity?
Findity är en utläggsjänst skapad för dig. Hantera alla dina köp, kvitton, representation, milersättning och traktamenten på ett ställe – helt automatiskt och uppdaterat efter lokala skatteregler. Få tid över med en utläggtjänst som funkar med dina befintliga kort och bokföringssystem – så att du kan fokusera på det som är viktigt för dig.
Genom vårt white label-partnerskap sätts vår teknik i dina händer. Utöka ditt kunderbjudande med en utläggstjänst utöver det vanliga, anpassad efter ditt varumärke.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
NO
DA
FI
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
NO
DK
FI
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
99kr/anv/mån för 1-50 anv
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Findity
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Lönespecialist•
Medelstort företag (101-500)•
Verifierad person•
Sverige•
Mars 2021
Vad gillar du mest?
Enkelheten. Så smidigt att kunna fota kvittot för utlägget och det läses av. Känns som en modern tjänst.
Vad gillar du minst?
Finns ju alltid utvecklingspunkter, exvis gällande traktamente mer än 3 månader. Fler möjligheter att begränsa/sätta upp olika behörigheter, både för chef och olika administratörer
Vilka affärskritiska problem upplever du att Findity löser?
Snabb och bra hantering av utlägg och resor, snabb attestering som är toppen då man som vi finns på flera olika orter runt om i Sverige.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Controller•
Medelstort företag (101-500)•
Verifierad person•
Sverige•
Mars 2021
Vad gillar du mest?
Appen minskar administration för både den anställde och för ekonomiavdelningen. Integrationen mellan bank och Company Expense för företagskort är ett stort plus.
Vad gillar du minst?
Skulle kunna öka användarvänligheten i antal "klick" i appen.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Findity löser?
-
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
ÅiÅ
Ekonom•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
Mars 2021
Vad gillar du mest?
Jag gillar mest att man kan få filer som läses in i både bokföring och löneprogram. Men även att man kan fotografera kvitton eller maila dem och sedan tolkas de av Companyexpens.
Vad gillar du minst?
Att jag som administratör inte kan få en fil med alla utläggen som gjort när jag skapar en SIE eller XLM fil. Likaså att inte alla transaktionerna kommer på en verifikation. Jag hade velat ha det mer samlat.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Findity löser?
Vet ej.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Findity förekommer inom följande kategorier
Findity produktfunktionaliteter
Reseräkningssystem
Attestering
Fakturering
Flera språk
Hanterar flera bolag
Integration med bokföring
Kalkylera milersättning
Konteringshantering
Kreditkortintegration
Mobilfoto
Profilhantering
Statistik & uppföljning
Utbetalningsfil
Valutaomvandlare
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.