
Chronox
Chronox
Vad är Chronox?
Chronox är ett 100 % webbaserat tidrapporteringssystem med grundläggande funktioner som tid, projekt, arbetsorder, attestering, notifieringar och övertid mm. Många företag har olika behov, därför har vi utvecklat vårt system så det är enkelt att anpassa för våra kunder och kan lätt byggas på med mer avancerade anpassningar efter varje kunds unika behov. Det gör Chronox väldigt användarvänligt och lätt at använda.
Ni kan integrera Chronox med exempelvis Fortnox, Visma, Hogia för export av löneunderlag/faktureringsunderlag. Vi har även personalliggare för alla branscher.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500
Mobilapp
Finns det mobilapp?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
NO
DA
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
Global
FI
NO
DK
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Från 49 kr/mån/anv
Varför gör man affärer med Chronox?
Varför väljer man Chronox?
- Användarvänligt: En av de viktigaste aspekterna i Chronox är att det är lätt att använda både för rapportör och administratör.
- Support: Personlig support och kundservice på svenska.
- Anpassningsbart: Vi kan anpassa systemet efter din verksamhets behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er.
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
- Vi erbjuder gratis support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 08-17.
- Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.
Eftersom vi anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.
Vilka behov och utmaningar är det som Chronox löser för kunden?
Chronox gör det enkelt att rapportera tid via mobil eller dator – snabbt, digitalt som minskar möjligheter till fel.
Chronox skapar automatiska tidrapporter som kan användas för fakturering och löneutbetalningar – korrekt och smidigt.
Chronox sparar företag tid, pengar och minskar administration genom att göra tidrapporteringen snabb, smidig och anpassningsbar.
Chronox är anpassningsbart och fungerar för olika branscher som konsult, bygg och service, oavsett företagets storlek.
Tid är din dyrbaraste resurs så använd den väl.
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Chronox
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Administratör•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
Mars 2025
Vad gillar du mest?
Lätt att använda
Vad gillar du minst?
När man ska leta bland tidigare rapporter ser jag inte sökruta, man måste "bläddra"
Vilka affärskritiska problem upplever du att Chronox löser?
Det jag behöver hjälp med löser Chronox
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Ekonomi•
Medelstort företag (101-500)•
Verifierad person•
Sverige•
Mars 2023
Vad gillar du mest?
trevlig bemötande
Vad gillar du minst?
-
Vilka affärskritiska problem upplever du att Chronox löser?
-
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Tidssparande delux.
Avdelningschef Betonghåltagning•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
Augusti 2022
Vad gillar du mest?
Spara otroligt med tid. Säkrar att rapporter kommer då den är kopplad till en orden.
Vad gillar du minst?
Saknar statestik men det är på gång
Vilka affärskritiska problem upplever du att Chronox löser?
Vår bransch använder fortfarande pappersrapporter som rapporteringsmetod. det är lättt att en rapport försvinner. i och med att man gör order i Chronox så måste en rapport lämnas in.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Kommentar från systemägaren
Chronox förekommer inom följande kategorier
Chronox produktfunktionaliteter
Tidrapporteringssystem
Analysverktyg för optimering
App
Arbetsorder
Arbetstidsschema
Attestering
Fakturering
Frånvaro & flex registrering
Hanterar flertal kollektivavtal
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Modul i affärssystem
Personaliggare inkl
Projektredovisning & rapportering
Push notifikationer
Rapportering
Resor & traktamente
Underlag till lön
Arbetsordersystem
Artikelregister med priser
Checklista
Digital signering
Dokumenthantering
Fakturaunderlag
GDPR-stöd
GPS-stöd
Integration lönesystem/ bokföring
Kundtillgång projektstatus
Logga materialförbrukning
Personalliggare
Projektkopplad utläggsregistrering
Resultatanalys
Schemaläggning
Tidrapportering
Tidrapportering app
Arbetstidsscheman
Attestering
Fakturering
Frånvaro & flexregistrering
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Löneunderlag
Personalliggare
Projektredovisning
Statistik och rapporter
Personalliggare
Automatisk rapportering
Geografisk positionering
Hantering av flera arbetsplatser
Inloggnings- och utloggning
Integration med andra system
Integration med arbetsorder
Tillståndshantering
Passar detta
systemet mig?
Gör som 15000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Om Chronox

Chronox grundades 2012 och hjälper verksamheter spara pengar och tid med anpassningsbara tidrapporteringstjänster, elektroniska personalliggare och arbetsordrar. Genom åren har flera branschorganisationer varit med i utvecklingen av Chronox.