Vad är Avaya?
Med denna callcenter-lösning från Avaya kan användaren hantera både inkommande och utgående samtal snabbt och enkelt. Systemet är utvecklat för att hantera kunder och inkommande ärenden via telefon på bästa vis, och kan samtidigt föra detaljrik statistik som är användbar för vidare insikt i verksamheten.
Vilka passar Avaya för?
Avaya passar för en bred publik och kan användas av företag inom till exempel sälj eller kundservice som söker en lösning för att hantera ärenden eller sälja en produkt.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Känner du
till Avaya?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Avaya förekommer inom följande kategorier
Avaya produktfunktionaliteter
Callcenter-system
Inspelning av samtal
Köhantering
Rapportering och statistik
Röstbrevlåda
Talsvar
Talsvarsmeny med knappval
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.