Boarding by Talentech
vs
Whatfix
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Onboardingverktyg
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Kunderna väljer Boarding by Talentech för att det är/du kan:
- Göra det till ditt
Skapa en helt anpassad portal för nyanställda med vårt smidiga modulbaserade system – Så att plattformen andas ert/er varumärke/organisation.
- Använda mobilen
Talentechs molnbaserade plattform är gjord för att nyanställda ska kunna ta med sig plattformen och komma åt information när de behöver den – framför datorn eller på språng!
- Smidigt och sömlös admin
I plattformen administrerar du enkelt formulär och dylikt för att skapa ett papperslöst arbetsflöde. Du kan exempelvis skapa anpassade formulär för att samla in specifik information, lägg dem på nyanställda i systemet och integrera tredjepartsappar för att synkronisera data.
- Roligt och engagerande
Använd interaktiva funktioner i appen så som pulsmätningar, quiz, övningsmoduler m.m
- Bygg kunskap och relation över tid
Undvik att överväldiga dina nyanställda med ett berg av manualer och kompendier. Ge dem istället informationen i smådoser genom hela boardingprocessen, utan att lyfta ett finger.
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
För att vi vet att onboarding handlar om mer än en chokladbit och blommor på skrivbordet första dagen. Vi är ledande i förändringsarbetet att göra onboarding medarbetarcentrerat och inte uppgiftscentrerat. Boarding ska vara en upplevelse, inte bara en checklista.
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi står i framkant i den tekniska utvecklingen och är ledande i vad vi ser är en övergång från den traditionella och uppgiftscentrerade boardingprocessen, till den medarbetarcentrerade boardingupplevelsen som nyanställda och HR-avdelningar strävar efter. Det har lett till att över 100 HR-avdelningar valt Talentechs boardingverktyg sedan 2019.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Hjälp dina medarbetare komma upp i fart snabbare: Vi hjälper dig bygga en interaktiv lärokurva som hjälper dina medarbetare komma till sin rätt snabbare.
Bygg relationen före och efter första dagen på jobbet: Lämna inte dina nyanställda i mörkret. Börja istället bygga relationen tidigt genom digitala ”touchpoints” under hela onboardingens gång.
Låt inget falla mellan stolarna: Med vårt ”Task”-system skickas uppgifter och påminnelser ut till rätt personer internt, så att alla som är delaktiga i att rulla ut den röda mattan för den nyanställde vet vad deras del är i välkomnandet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.