Amili
vs
Visma Servera
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Enligt offert
220kr/anv
Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Man väljer Amili för att få en smartare, effektivare och mer automatiserad ekonomiavdelning.
Amili förenklar ditt arbete genom:
- Att öka betalningsviljan och skapa starkare likviditet.
- Bättre systemstöd och datadrivna beslut.
- Tillgänglig, kompetent och snabb support.
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
Amili är sömlöst integrerat med Vismas ekonomisystem och kan integrera med många andra välkända system. Det kan helt enkelt inte bli smidigare.
Vi har lång erfarenhet av känsliga inkassoåtgärder och hjälper dig att balansera företagets likviditetsbehov med förståelse för din kunds situation.
Tre fördelar med Amili
• Med ett och samma system får du bättre kontroll över ditt fakturaflöde.
• Hantera känsliga inkassoåtgärder med certifierade specialister.
• Få personlig service och avlasta din organisation.
Varför väljer man er som leverantör?
Cloud Connection är din samarbetspartner inom ERP, CRM och Lön. Vad menar vi då med ordet “samarbetspartner”?
För oss är god kommunikation och människorna vi jobbar med nyckeln till att lyckas med digitalisering. Utan människorna som ska nyttja systemen vi erbjuder är det begränsat hur långt man kommer med endast teknologin i sig. Vi försöker därför göra det lilla extra för att alltid vara tillgängliga och närvarande för alla våra kunder - oavsett storlek eller behov.
För att fortsätta leverera kvalitet till våra kunder har vi anpassat oss i takt med tiden. Vi har anpassat oss för att kunna behålla det vi menar är det viktigaste i en komplex digital värld - goda samtal, trygghet och tillit samt lång erfarenhet.
Det viktigaste med digitalisering är inte teknologin i sig, det är människan, och vi är stolta över att få jobba med de allra bästa.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Allt går snabbare när allt hänger ihop
Amili är en vidareutveckling av Vismas beprövade faktura-, påminnelse- och inkassoservice. Vår digitala plattform ger dig tillgång till automatiserade verktyg för hela betalprocessen: från faktura till påminnelse och inkasso.
Genom att kombinera smart, innovativ teknik och mänsklig kontakt humaniserar Amili fakturaflödet. Det säkerställer en ansvarsfull hantering av den känsliga påminnelse- och inkassoprocessen, vilket upprätthåller förtroendet, stärker tilliten och ökar betalningsviljan.
Amili driver dina ärenden så långt som det behövs, med kundanpassad kommunikation för enklare och snabbare betalning. Du bestämmer själv vad som sköts automatiskt och får full koll genom rapportering i realtid.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Cloud Connection är en trygg, personlig och heltäckande digitaliseringspartner med stark nordisk närvaro. Genom att kombinera djup teknisk kompetens med mänsklig tillgänglighet erbjuder vi skräddarsydda lösningar inom ERP, CRM och lön – inte bara som systemleverantör, utan som en långsiktig samarbetspartner. Med rötter i fem etablerade bolag i Sverige och Norge har vi byggt en bred kunskapsbas som gör oss rustade för allt från småföretag till större koncerner.
Vi särskiljer oss genom att sätta kunddialog, hållbarhet och kvalitet i fokus. Vi lägger stor vikt vid att skapa lösningar som inte bara effektiviserar – utan också förenklar människors vardag. Genom ett starkt ESG-engagemang, hög servicegrad och en proaktiv rådgivningsfilosofi siktar Cloud Connection på att bli det självklara valet för företag som vill framtidssäkra sina verksamheter med hjärta, hjärna och hållbarhet i balans.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Automatiserar tidskrävande manuella processer.
- Ökar betalningsviljan och ger nöjdare kunder.
- Bättre systemstöd, analys och smartare beslut.
- Full kontroll och starkare likviditet.
- Frigör tid att investera i strategiska initiativ.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.