SuperOffice Service
vs
Centuri
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
5kr/anv/mån
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
- Enkelt att använda och mobilt.
- Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
- Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
- Skapar transparens i organisationen.
- Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.
Varför väljer man ert system?
- Flexibilitet och anpassning:
Centuri erbjuder enkelt konfigurerbara processer och formulär, samt fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och uppgifter. - Användarvänlighet och tillgänglighet:
Ett intuitivt gränssnitt ger medarbetarna en personlig överblick, och systemet är helt webbaserat och mobilt utan behov av appar. - Effektivitet och prestanda:
En kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat gör det enkelt att hitta rätt information snabbt.
Varför väljer man er som leverantör?
Din Nordiska CRM leverantör
Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg.
Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.
Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över.
Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.
Varför väljer man er som leverantör?
- Erfarenhet och expertis:
Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem och djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar - Helhetsleverantör:
Centuri utvecklar produkten, genomför implementationer med egna konsulter och erbjuder intern support. - Kundnära utveckling:
Våra lösningar utvecklas i nära samarbete med kunder för att möta deras unika behov och utmaningar.
Hur positionerar ni er på marknaden?
En CRM-partner som hjälper dig växa
Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa. I mer än 30 år har vi hjälpt europeiska företag, precis som ditt, att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Centuri är en ledande leverantör av flexibla och anpassningsbara SaaS-lösningar som stödjer företag i att hantera och optimera sina affärsprocesser. Vår kärnkompetens ligger i att erbjuda lösningar för processvisualisering, riskhantering, dokumenthantering och ärendehantering som är anpassade till olika branschers specifika behov.
I Sverige stärker vi vår position genom att:
- Branschfokus och expertis: Vi är väl etablerade inom nyckelindustrier som livsmedel, tillverkning, hälso- och sjukvård, Medtech och transport, och har djup förståelse för deras unika behov och regulatoriska krav.
- Efterlevnad och certifieringar: Vårt system underlättar för kunder att uppnå och bibehålla efterlevnad av viktiga standarder som HACCP, ISO 9001, ISO 22000, ISO 13485, FSC 22000 och GDPR.
- Kundnära partnerskap: Vi bygger långsiktiga relationer genom att arbeta nära våra kunder och anpassa våra lösningar efter deras verksamhet.
- Digital transformation: Vi är en pålitlig partner för digitalisering och effektivisering av affärsprocesser, vilket gör oss till ett naturligt val för företag som vill framtidssäkra sin verksamhet.
Det finns flera faktorer som gör Centuri unikt jämfört med andra såsom:
- Flexibilitet:
Anpassas enkelt till varje kunds unika behov och processer, vilket få konkurrenter matchar. - Helhetslösning:
En plattform som kombinerar processvisualisering, riskhantering, dokumentkontroll och ärendehantering. - Branschfokus:
Skräddarsydda lösningar baserade på nära samarbete med nyckelindustrier som livsmedel och Medtech. - Ständiga förbättringar:
Integrerar Lean och Six Sigma för att främja en kultur av kontinuerlig utveckling. - Användarvänlighet:
Intuitiv plattform som är enkel att använda även utan omfattande IT-resurser. - Lokal support:
Snabb och tillgänglig support på svenska för trygghet och effektiv hjälp. - Prisvärdhet:
Skalbar SaaS-modell som passar företag av olika storlekar och budgetar.
Centuri levererar flexibla och användarvänliga lösningar med branschspecifik expertis och fokus på hållbar tillväxt.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och excel-ark.
- Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
- Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
- Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
- Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
- Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
- Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.
Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.
Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.
Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.
Bland annat har vi hjälpt kunder inom livsmedelsindustrin med att effektivisera och digitalisera deras hantering av avvikelser vilket minskade deras rapporteringstid markant.
Ett annat exempel är ett Medtech-företag som med hjälp av Centuri centraliserade och automatiserade dokumenthanteringen. Resultatet blev en snabbare granskning och godkännandeprocess, vilket säkerställde efterlevnad.
Omdömen
Baserat på 20 omdömen
Baserat på 9 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.