SuperOffice CRM
vs
Goava

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

ca 430kr/...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

fr 4000kr...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Säljstödssystem

Dashboard
E-post kampanjer
Kalenderintegration och påminnelser
Kontakt och prospect hantering
Pipe management
Säljprognoser
Skapa dokument och avtal
Statistik och rapporter
Dashboard
E-post kampanjer
Kalenderintegration och påminnelser
Kontakt och prospect hantering
Pipe management
Säljprognoser
Skapa dokument och avtal
Statistik och rapporter

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Hitta nya affärsmöjligheter

Vi hjälper dig med segmentering och bygga pipeline. ​

Vinn fler kunder​

SuperOffice optimerar dina försäljningsprocesser så att du får mer försäljning. ​

Sälj mer till befintliga kunder

Vi ger dig full kontroll över merförsäljning och korsförsäljning. ​

Minska churn

Vi säkerställer en hög servicenivå och kundnöjdhet genom att använda ett helt integrerat ärendehanteringssystem.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Din Nordiska CRM leverantör: Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg. ​

Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.​

Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över. ​

Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.​

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

En CRM-partner som hjälper dig växa​

Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa.​

I mer än 30 år har vi hjälpt företag att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.​

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

SuperOffice Service ger dina serviceteam möjlighet att fånga upp och hantera alla typer av inkommande förfrågningar i rätt tid och med bästa möjliga lösning, vilket minskar kundbortfallet och ökar lojaliteten.​

SuperOffice Sales ger dig de verktyg du behöver för dina säljprocesser och hjälper dina säljteam att uppfylla sina löften, skapa mervärde, uppnå fler avslut och överträffa sina säljmål. ​

SuperOffice Marketing ger marknadsföringsteam möjlighet att leverera storskalig, personanpassad kommunikation till rätt kund med rätt budskap vid rätt tidpunkt, och på så sätt leverera högre avkastning på marknadsinvesteringarna. ​

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 39 omdömen

Baserat på 4 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Hur nöjd är du överlag?
Värde för pengarna
Integration
Kundanpassning och flexibilitet
Utbud av funktioner
Support och service
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören

Omdömen

Fördelar

Anpassningsbart efter våra behov.
Många funktioner, bra möjlighet att koppla ihop med andra tjänster och synka in mer data. Bra support och kundservice.
Att Goava sänker tröskeln för säljare att hitta nya potentiella kunder. Den tidskrävande och ibland psykiskt påfrestande processen gör Goavas plattform smooth.
Efter man satt parametrarna får man bra förslag på prospekt som ger en nya företag att kontakta. Efter identifiering av potentiella prospekts finns otroligt mycket information direkt där för att man ska kunna vara relevant i sin dialog med potentiella kunder.

Omdömen

Nackdelar

Begränsat stöd för avancerade workflows.
Ibland kan man känna att vissa fält fylls i på ett ologiskt sätt. (mindre problem)
Vi har kört Goava i ca 6 månader och hittills finns inget vi gillar minst.
Har man flera olika grupperingar inom bolaget som har lite olika intressen och målgrupper är det svårt att få till parametrarna för att vara relevant för samtliga. Särskilt i början innan AI kommer igång och även går på användarens beteende.

SuperOffice CRM

SuperOffice

Läs mer om SuperOffice CRM

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site