SuperOffice Service
vs
Summera Support

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

695 kr/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API

Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem

Ärendestatus
Hanteringstid
Livechat
Prioriteringsfunktion
Sentimentanalys
Självhjälp
Smart arbetsfördelning
Standardsvar
Statistik och Rapporter
Telefon
Tickets
Ärendestatus
Hanteringstid
Livechat
Prioriteringsfunktion
Sentimentanalys
Självhjälp
Smart arbetsfördelning
Standardsvar
Statistik och Rapporter
Telefon
Tickets

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
  • Enkelt att använda och mobilt.
  • Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
  • Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
  • Skapar transparens i organisationen.
  • Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.

Varför väljer man ert system?

  • Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
  • Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet

Varför väljer man er som leverantör?

Din Nordiska CRM leverantör

Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg. ​

Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.​

Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över. ​

Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.​

Varför väljer man er som leverantör?

  • Snabbt att komma igång utan krångel
  • Lyssnar och tillgodoser kundens behov
  • Bra och snabb support

Hur positionerar ni er på marknaden?

En CRM-partner som ​hjälper dig växa

Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa.​ I mer än 30 år har vi hjälpt europeiska företag, precis som ditt, att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.​

Hur positionerar ni er på marknaden?

Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.

Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och excel-ark.
  • Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
  • Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
  • Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
  • Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
  • Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
  • Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).

Omdömen

Baserat på 20 omdömen

Baserat på 13 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Ger en bra överblick i alla inkommande ärenden. Enkelt för användarna att jobba med.
Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.
Enkelt och självinstruerande samt snabb support
Den enkla men ändå funktionella layouten och funktionen .

Omdömen

Nackdelar

Lite låst i funktionalitet (för tillfället).
Har önskemål om att lilla fritextsökningen söker bredare. Vår kontaktperson på SO tog emot min feedback med intresse och engagemang, ser fram emot vidareutveckling.
Att det saknas möjlighet att bifoga filer till adresser/objekt
Med många kunder/användare blir det i vissa moment lite oövergripligt.

SuperOffice Service

SuperOffice

Läs mer om SuperOffice Service

Summera Support

Summera Support

Läs mer om Summera Support

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site