Zimplicit
vs
Smartsheet
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
Aktuell p...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
fr 135kr/mån
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Processverktyg
API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler
API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Lätt att komma igång
- Hjälper er arbeta efter och utveckla era processer - på riktigt, slipp processkartor på intranätet och instruktioner ingen läser
- Companion i era anställdas webbläsare - vår Companion säkerställer att rätt information delas med rätt personer, roll- och processtyrt
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet av att effektivisera och kvalitetssäkra verksamheter samt arbete med ISO-standarder
- Bred kompetens inom verksamhetsutveckling, förändringsledning, systemutveckling och strategiskt arbete
- Flexibla och lösningsorienterade
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Zimplicit behöver ingen konfiguration för att komma igång - logga in och börja arbeta med vårt intuitiva processverkyg
- Era anställda hittar sina instruktioner när de arbetar, genom vår Companion, en plug-in till er webbläsare
- Den anstälde behöver bara arbeta i sin Companion, där hittar de information och kan skicka in feedback på en process eller starta en support-ticket
- Zimplicit tar era processer hela vägen ut till den anstälde - låt inte era processer bli skrivbordsprodukter - börja lev dem
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Zimplicit hjälper er att komma igång med eller utveckla ert arbete med processer. Vi gör instruktioner tillgängliga där de används och ger er förutsättningar att arbeta med era processer - på riktigt.
Det är väldigt enkelt att komma igång och vi erbjuder en personlig licens gratis så ni kan testa innan ni bestämmer er (freemium).
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Fördelar
Vi använder Zimplicit för att digitalisera våra processer och på ett enkelt sätt sprida processer och instruktioner till våra anstälda. Zimplicit gör det enkelt för oss att leva efter våra processer och våra anstälda gillar att de inte längre måste sitta och läsa långa manualer för att ta reda på hur de ska göra en viss uppgift. En bonus har varit att vår onboarding av nya medarbetare blivit mycket mindre resurskrävande eftersom de har instruktioner direkt i sin webbläsare, via Zimplicits Chrome tillägg.
Leverantören är också väldigt tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål och utvecklar gärna produkten efter våra förslag.
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
På vissa ställen är det lite väl många klick för att komma fram dit jag vill. Men detta ska, enligt supporten, bli bättre vid nästa release när man kan lägga in egna favoriter.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.