ATOSS
vs
Smartplan
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
fr 350kr/månad
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Produktfunktionaliteter i Schemaläggningsprogram
Produktfunktionaliteter i Bemanningssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Global och multinationell hantering: ATOSS kan på ett unikt sätt hantera komplexiteten i multinationella organisationer med olika regler och behov
- Djup funktionalitet: tack vare 36 års utveckling, möjliggör djupet i systemet att du kan skräddarsy helt efter dina behov, oavsett komplexitet
- Resultat: I genomsnitt sparar våra kunder 10 miljoner kr/år, med 25% mindre övertid och 80% mindre planeringsarbete
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
- Djup expertis: 36 års erfarenhet ger en djup kunskap inte bara inom WFM, men framförallt inom våra fokusbranscher: tillverkningsindustri, logistik och retail
- Pålitlighet: som ett börsnoterat företag erbjuder vi full transparens i vår affär. Vår aktieutveckling har ökat över 2000% de senaste 10 åren tack vare stabil lönsamhet. Vår grundare och VD äger en majoritet av företaget. En mycket låg kundomsättning på under 2%, talar för kundnöjdheten (våra kunder stannar i genomsnitt 50 år).
- Innovation: 170 miljoner kronor i R&D-investering 2021 (17% av intäkterna) gör ATOSS till den WFM-leverantör i Europa som investerar mest i utveckling
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
ATOSS hjälper storföretag inom frontlinjebranscher, såsom tillverkningsindustrin, logistik, transport och detaljhandel.
Vi är en av få leverantörer som kan hantera komplexiteten i multinationella företag med olika regler och behov.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Regelefterlevnad: globalt, internationellt och nationellt
Barry Callebaut, världens största chokladproducent, använder ATOSS Workforce Management i över 18 länder på 4 kontinenter för att säkerställa att alla landsspecifika regelverk följs.
Datadriven schemaplanering
Starbucks har uppnått 98% precision i behovsprognosen fyra veckor i förväg, tack vara precis och datadriven planering. Detta motverkar kompetensbrist och reducerar kraftigt över- & underbemanning.
Medarbetarupplevelse
Hornbach har systematiskt stöd för sitt koncept "arbetstid efter mått" för att 11.000 personer kan utforma sin egen arbetstid (och attraktiva lösningar som t.ex. valbart utbyte av den årliga löneökningen mot färre arbetstimmar).
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 0 omdömen
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.