Real Fastighetssystem
vs
TOPdesk
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Från 500 ...
-
Produktfunktionaliteter i Fastighetssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Flexibelt: Man köper endast de funktioner som man har användning för. Det är onödigt att betala för något som man inte använder.
- Stabilt: Man får ett system med över 30 års utveckling. Vi har anpassat systemet under dessa 30 år efter våra kunders önskemål vilket gör det stabilt, heltäckande och felfritt.
- Enkelt: Allt finns i ett och samma system. Färdiga integrationer finns på plats. Systemet är smidigt och enkelt att lära sig.
Varför väljer man ert system?
✅ Baserat på best practice. Med 30+ års erfarenhet inom Service Management har systemet implementerats hos över 6500 kunder världen över.
✅ Hantering av känslig information. Systemet har stadiga funktioner för behörighetsstyrning. Där du ger behörigheter ner på individnivå för vem som ska se vad.
✅ Integrera med andra verktyg. Med ett öppet API kan dina verktyg smidigt kommunicera med TOPdesk. Läs mer på https://developers.topdesk.com/
✅ Avlasta dina anställda. Med självbetjäningsportalen får användaren möjlighet att själv söka sig till informationen. Det gör att antalet återkommande ärenden till handläggaren minskar.
Varför väljer man er som leverantör?
- Lyhörda: Vi månar om våra kunder. Det är våra kunders önskemål som formar systemet.
- Support: Oavsett hur bra ett system är så kommer man behöva support. Reals har den allra bästa supporten i Sverige.
- Framtidssäkert: Systemet ligger i framkant gällande utveckling och uppdateras ständigt med nya funktioner.
Varför väljer man er som leverantör?
💚 Erfarenhet. IT Software har över 10 års erfarenhet och expertis inom IT Service Management. Över 120 organisationer i Sverige har vi fått förtroende att implementera TOPdesk hos.
💚 Långsiktigt och seriöst. Du kan känna dig trygg med att vi satsar på ett långsiktigt och seriöst samarbete. Tillsammans med dig arbetar vi efter en mognadsmodell som hjälper oss, och dig att identifiera de steg som behövs för att komma vidare. Och det skapar en stark grund för din verksamhets framgång i systemet du har investerat i.
💚 Helhetsåtagande. Vi är engagerade i din långsiktiga utveckling. Därför finns vi alltid där för dig med våra egna erfarna ITIL-certifierade konsulter, dedikerade förvaltare och vår svensktalande support. Vi är med dig hela vägen från rådgivning till förvaltning.
💚 Kunder litar på oss. Lär känna våra kunder och inspireras av hur de förenklar och effektiviserar sin vardag med hjälp av våra olika systemstöd inom digitalisering. https://itsoftware.se/kundcase/
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi vänder oss till små och medelstora Fastighetsbolag, Förvaltare av fastigheter eller Bostadsrätter. Men vi har även kunder som enbart förvaltar parkeringar eller båtplatser eller Samfällighetsföreningar. Mycket är möjlig att göra i Real helt enkelt.
Vi ligger i framkant gällande utveckling i systemet om man jämför med våra konkurrenter.
Vi kommer aldrig tumma på supporten. När andra leverantörer lämnar telefonsupport och erbjuder chatt, onlinesupport osv så vet vi att man som kund helst vill ha en riktig och framför allt kunnig människa att prata med. Det kan vi erbjuda våra kunder.
Hur positionerar ni er på marknaden?
👉🏻 Implementation, förvaltning & support. Från första kontakt till proaktiv förvaltning finns vi på IT Software med dig hela vägen.
👉🏻 Enkel uppstart & svensktalande support. Egna ITIL-certifierade konsulter hjälper dig med implementering och utbildning av systemet du investerat i. Och vår svensktalande support ger dig stöd när något går snett i systemet eller när du har en teknisk fråga.
👉🏻 Spara tid, resurser & pengar. Våra mjukvaror hjälper dig på ett smart och enkelt sätt att bli effektiva i dina verksamhetsprocesser, skapa automatiserade flöden och leverera bättre kundupplevelse.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Hjärtat i Real Fastighetssystem är Aviseringen. Hantering av avier mot hyresgäster eller medlemmar. Hela flödet ska gå så smidigt som möjligt med minimal ansträngning. Från det att avin ställs ut tills dess att den bokförs och betalas. Avier distribueras bäst via Kivra, E-faktura eller Autogiro.
Många av våra kunder nöjer sig dock inte med det utan vill även ha en boendeportal, kontraktsskrivning med digital signering, bankintegration med mera.
Det mesta av funktionalitet finns i Real.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
📌 Full kontroll på ärenden. Du missar inte längre deadlines eller tappar bort viktiga uppgifter som du annars skulle gjort, om du hade hanterat förfrågningar och ärenden på olika platser.
📌 Personberoende är ett minne blott. När någon av dina anställda är sjuka eller lediga är det skönt att veta att systemet finns till hjälp. Du får nu koll på nya inkommande ärenden. Hur långt ett befintligt ärende gått. Och slutanvändaren behöver inte undra om vem som tar hand om ärendet.
📌 Alla konversationer samlade på en plats. Istället för att hantera ärenden i Excel, Google sheet eller olika delade mejllådor, är TOPdesk en mästare på att samla allt på ett och samma ställe.
Omdömen
Baserat på 13 omdömen
Baserat på 5 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen