Bygglet
vs
Quinyx
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
fr 630 kr...
-
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Du får full koll: Med Bygglet får du full koll på era arbetstimmar, inköp och kostnader.
- Du slipper dubbelarbete: Du kan bland annat synka fakturor, tidsredovisning och utlägg. Du sparar tid, får totalkoll och minskar risken för fel.
- Hantera allt i dina projekt på samma ställe: Med Bygglet har du det smidigaste flödet på marknaden där du får koll på allt från offert till faktura. Dina anställda ser alla uppdaterade instruktioner i sin mobil – där de även rapporterar in sin tid.
Varför väljer man ert system?
Med Quinyx får ni mer än optimerad schemaläggning. Ni får en komplett lösning för personalhantering:
- Tidrapportering
- Bemanningsprognoser och automatiserad schemaläggning baserat på AI
- Hantering av arbetsuppgifter och förbättrad kommunikation med medarbetrna ute på fältet
- Verktyg för att engagera medarbetarna och få dem att stanna
- Sömlös integration med befintliga löne- och HR-system
- Och mycket mer…
Quinyx är en plattform ni kan växa med.
Användarvänlighet: Quinyx är en användarvänlig och innovativ plattform som reducerar manuellt arbete för chefer så att de kan fokusera på andra uppgifter som bidrar med mer värde.
Resultat: Våra kunder upplever i genomsnitt 10% ökat engagemang, 30% ökad produktivitet och 70% mindre tid på schemaläggning. Forrester Consulting har undersökt fördelarna med Quinyx: 376% Return on Investment, 50% minskad övertid, $3.76M Nettonuvärde (NVP).
Varför väljer man er som leverantör?
- Smidigast på marknaden: Med Bygglet hanterar du dina offerter från start till mål. Du skapar dina offerter online och skickar dem direkt till din kund, som kan godkänna dem – och ett nytt projekt skapas automatiskt i Bygglet.
- Engagemang: Vårt kundteam är med dig från det att du startar upp ditt konto och fortsatt under tiden när du är bekväm med systemet. Vår support är 2 minuter bort och är alltid kostnadsfri.
- Inget krångel: I Bygglet gör du enkelt kopplingar till bokföringsprogram som Visma, Fortnox och Björn Lundén, samt exporter till löneprogram eller inläsning av artikelregister från ledande leverantörer.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi lyssnar - på riktigt: Vi vill veta vad du behöver. Tillsammans fokuserar vi på era utmaningar och mål och ser till att stärka huvudkontoret, de lokala cheferna och personalen som jobbar ute på fältet. Vi tänker på alla och ser till att ni får en lösning som är passar er.
- Starka lokalt och globalt: Quinyx är den enda globala leverantören som erbjuder ett system för schemaläggning och bemanningsplanering (WFM) född ur det komplexa arbetslandskapet i Norden. Vi vet hur viktigt det är med efterlevnad av lokala regler och avtal och har utvecklat en lösning som går att anpassa efter lokala behov.
- Framtidssäker: Att inleda ett partnerskap med Quinyx är en framtidssäkrad investering. Quinyx är idag ledande inom WFM där ett av våra fokusområden är att alltid vara i framkant. Vi har över 100 st utvecklare som ständigt driver utveckling av plattformen för att kunna möta framtiden och marknadens krav.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé:
Det ska inte vara ett projekt att driva projekt.
Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för.
Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
En komplett lösning för personalhantering: Med Quinyx får ni mer än optimerad schemaläggning - ni får en komplett plattform som ni kan växa med. Att kombinera kommunikations-, uppgifts-, inlärnings- och chattfunktioner med mer traditionella Workforce Management-funktioner som schemaläggning, tid och närvaro innebär bättre integrationer och färre appar och verktyg, samtidigt som att det blir säkrare och mer kostnadseffektivt.
Starka inom AI: På Quinyx har vi gjort AI till en del av vårt DNA. Vårt team jobbar hårt för att utveckla och utöka AI-funktioner för att förbättra livet för schemalagd personal. AI är framtiden - ta första steget med oss.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder!
Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen.
Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Quinyx WFM-plattform hjälper kunder att:
- Spara tid
- Sänka personalkostnaderna
- Förbättra efterlevnaden
- Öka medarbetarnöjdheten
Sedan Espresso House började använda Quinyx har tiden på schemaläggning minskat med 30-40% i alla deras kaféer.
Sedan Elgiganten implementerade Quinyx för sin bemanningsplanering lägger butikscheferna 11 000 färre timmar på administration – en tidsbesparing motsvarande 50 timmar per butik.
Omdömen
Baserat på 3 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen