Questback
vs
Wittyfit
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Flexibel ...
Priset be...
Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
1. Enkelt och effektivt: En plattform som ger dig ovärderliga insikter på ett smidigt sätt.
2. Anpassningsbara lösningar: Skapa undersökningar som passar just dina behov.
3. Realtidsanalys: Fatta snabba och datadrivna beslut baserat på dina resultat.
Varför väljer man ert system?
Med ett gemensamt sätt att mäta medarbetarengagemang som kommer till roten med medarbetares uppfattningar skapas ett övergripande och gemensamt sätt att förstå resultat, oavsett språkbarriärer, gränser och lokaliteter.
Med omfattande insikter kan analyser direkt omsättas till åtgärder som skapar värdefull avkastning på era insatser med högre engagemang och produktivitet som resultat.
Omfattande verktyg för analyser ger en tydlig bild över nuvarande styrkor och förbättringsområden ur flera perpsketiv som: organisations, socio-, och biologiska perspektiv.
Varför väljer man er som leverantör?
🌟 25 års erfarenhet: Vi har lång erfarenhet av att leverera pålitliga feedbacklösningar.
🌟 Skräddarsydd support: Vårt team är dedikerat till att förstå dina behov och stötta dig.
🌟 Lokal närvaro: Vi är alltid nära till hands och ger ett personligt bemötande. Svensk kontaktperson, svensk support och svenska feedbackkonsulter vid behov.
Varför väljer man er som leverantör?
Wittyfit är utvecklat ur vetenskapliga principer för att skapa riktig och hållbar förändringar inom konfigurerbara nyckelområden hos organisationer. Detta har satt förväntningar på användarvänligheten med ett resultat som både är snyggt men framförallt enkelt att använda.
Funktionalitet är ständigt under vidareutveckling för att säkerställa en hög användningsgrad hos kontorsarbeter och deskless-workers. Detta görs genom att vi ständigt för en dialog med kunder, akademin, marknaden och är lyhörda för teknisk utvecklingar.
Vi har stor erfarenhet av att jobba med företag som är globala i sin placering med ett kompetent och dedikerat team av customer sucess agenter som kan säkerställa er framgång på kort-, samt lång sikt.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Questback är den ledande plattformen för feedback i Norden, med en lösning som kombinerar enkelhet och kraft. Det som gör oss unika är vår långa erfarenhet och vår förmåga att leverera skräddarsydda lösningar som verkligen gör skillnad. Vi fokuserar på att hjälpa företag fatta smartare beslut genom att lyssna på deras kunder och medarbetar vilket har resulterat i 1600+ återkommande kunder (genomsnittskunden stannar hos oss i 9 år 💪).
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det nära utvecklingssamarbetet med akademin har gett oss en fördel i det kraftfulla sätt att mäta medarbetarengagemang som genomsyrar hela vår plattform.
Utöver de möjligheter medarbetare har när det kommer till att vara ytterst specifika när det delar sina uppfattningar, ger det också ledare och HR rätt förutsättningar för att förstå vad som medarbetare själva anser är styrkor eller eventuella förbättringsområden.
Kombinera detta med flertalet organisationsperspektiv, sociologiska och biologiska faktorer så har ni en lösning som även är ämnat till att analysera och jämföra aggregerad data i flera led.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Questback löser de stora utmaningarna som organisationer står inför när det gäller att förstå och förbättra kunders och medarbetarnas upplevelser. Att skapa en undersökning och se svar kan fungera från vilket system som helst. Vårt smarta feedbackverktyg tillsammans med vår kompetenta personal är till för företag som vill göra skillnad på riktigt i sin organisation.
Axplock av exempel på vad Questback används till:
EX:
- Minska personalomsättningen
- Öka produktiviteten
- Minska sjukfrånvaron
- Höja engagemangsnivån
- Förbättra ledarskapet
- Coacha personalen till bättre resultat
CX:
- Minskad churn/kundtapp
- Ökad merförsäljning
- Driva rätt insikter för att göra välgrundade investeringar
- Öka nykundsförsäljningen
- Öka kundlojalitet
- Cross-försäljning
- Förbättra onboardingprocess
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
När Wittyfit implementeras i organisationer märks förbättring i medarbetarengagemang. Detta tar sig form genom medarbetares egna uttryckta nöjdhet över sin arbetsgivare, ökade möjligheter för samarbete, samt mindre stress och negativitet. Förbättring på dessa områden har lett till högre produktivitet och lägre personalomsättning.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.