eAvtal
vs
Zigned

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

från 950 ...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

49 kr per...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Digital signering

API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation
API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Enkelheten - Tydligt flöde vid registrering, sökning och signering.
  • Anpassningsbar - Stora möjligheter att anpassa lösningen efter era behov. Snabb åtkomst var du än befinner dig.
  • Signeringen – Avancerad signering enligt eIDAS. BankID eller SMS-kod med mallar eller PDF:er.
  • Behörigheter - Behörighetsstyrning avgör vilka inom företaget som har tillgång, kan redigera avtal eller skicka för signering. Styr efter grupp eller på individnivå.
  • Lagring – All lagring sker i Sverige hos ISO-certifierad leverantör.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Expertis - Erfaren leverantör som har funnits länge på marknaden. Erbjuder mer än bara digital signering. Vilket är nödvändigt för många företag.
  • Närheten - Vi leverar inte bara en molntjänst, utan vill vara en del av er utveckling med en nära personlig kontakt. Utveckling och lösningar sker i Sverige av QNOVA.
  • Enkelheten - Det ska vara enkelt och tydligt för alla användare att jobba i QNOVA.
  • Säkerhet - Allt i Sverige på en högt säkerhetsklassad nivå.
  • Anpassningar - QNOVA är genom sin erfarenhet en del i kundens utveckling. Oavsett om det är egenanpassade behov eller om det behövs projektledare för implementering.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • QNOVA:s molntjänster är utvecklade för att passa alla typer av företag och organisationer. Detta är möjligt tack vare att molntjänsterna konfigureras utifrån kundens behov vid varje installation.
  • De stora organisationernas höga krav på molntjänsterna blir därmed möjliga att använda även för de mindre företagen.
  • QNOVA:s erbjudande är en helhetslösning för en effektivare arbetsprocess där avtal signeras digitalt, förvaltas med påminnelser och integreras mot andra system.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Automatiska påminnelser eller smarta alarm när avtal löper ut, avslutas eller registreras.
  • Se värdet på avtal, nästa faktureringsdatum, belopp och kontaktuppgifter etc.
  • Enkelt att söka fram avtal när någon ber om det. Slipp hanteringen i pärmar, mappserver och Excel-filer.
  • Integrerat med ekonomisystem för automatisk fakturering.
  • Full kontroll på att alla GDPR-krav är uppfyllda.
  • Enkelt och säkert behörighetssystem för avtal, avtalsmallar, och avtalsregister.
  • Skicka avtal för signering och lagra dem direkt i QNOVA.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 13 omdömen

Baserat på 3 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Hur snabbt och enkelt det går att skicka avtal för signering. Det finns kraftfulla funktioner för att skapa avtalsmallar och göra upplevelsen mer kundanpassad. Superbra support!
Flexibilitet, anpassningsbarhet och att intuitivt - Bra dialoger från första stund
Smidigt ui som gör att det går snabbt att få iväg dokumenten om du har flera! Skönt att bankid alltid finns utan extra kostnad också.
En digital signeringstjänst som är enkel, smidig och kostnadseffektiv. Hoppas fler upptäcker den så att jag slipper krångliga digitala signaturer från andra tjänster.

Omdömen

Nackdelar

Finns inget vi inte gillar!
Vissa delar av UX, lite låsta funktioner
Skulle vilja se dokumentet i signeringsrummet utan att behöva ladda ner det.
Skulle behöva att den fungerade bättre internationellt.

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site