SuperOffice Service
vs
Lime CRM
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
från 650 ...
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Produktfunktionaliteter i Helpdesk system
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
- Enkelt att använda och mobilt.
- Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
- Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
- Skapar transparens i organisationen.
- Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.
Varför väljer man ert system?
- Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
- Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
- En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.
Varför väljer man er som leverantör?
Din Nordiska CRM leverantör
Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg.
Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.
Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över.
Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.
Varför väljer man er som leverantör?
- Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
- Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
- Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
Hur positionerar ni er på marknaden?
En CRM-partner som hjälper dig växa
Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa. I mer än 30 år har vi hjälpt europeiska företag, precis som ditt, att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi tror att nöjda kunder hjälper verksamheter att dra till sig fler kunder. Därför tror vi också på att stötta företag med smarta och användarvänliga CRM-verktyg, som gör det lätt att attrahera, behålla och fördjupa sina kundrelationer via extraordinära kundupplevelser.
Vi är den ledande CRM plattformen i Norden för medelstora företag. Vi erbjuder ett system man kan växa med och vi hjälper till under hela resans gång då vi gör allt inhouse. Ingen tredjepart eller konsult som mellanhand!
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och excel-ark.
- Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
- Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
- Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
- Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
- Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
- Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!
Omdömen
Baserat på 20 omdömen
Baserat på 81 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
SuperOffice Service
SuperOffice
Lime CRM
Lime Technologies