Lime CRM
vs
CANEA Workflow

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

från 650 ...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
  • Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
  • En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
  • Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
  • Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Vi tror att nöjda kunder hjälper verksamheter att dra till sig fler kunder. Därför tror vi också på att stötta företag med smarta och användarvänliga CRM-verktyg, som gör det lätt att attrahera, behålla och fördjupa sina kundrelationer via extraordinära kundupplevelser.

Vi är den ledande CRM plattformen i Norden för medelstora företag. Vi erbjuder ett system man kan växa med och vi hjälper till under hela resans gång då vi gör allt inhouse. Ingen tredjepart eller konsult som mellanhand!

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 81 omdömen

Baserat på 0 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Enkelt att hålla ordning på kunder och sin egen uppföljning. Ger en bra översyn vilke dokument som är kopplade till kunden, avtal m.m.
Enkelt och tydligt gränssnitt där vi samlat både kund och detaljerad projektdata

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

En del dubbelarbete. Ex. när man skapar en affär på en kund så följer inte all data med.
Att webklienten inte är helt synkad, men den blir bättre och bättre

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Lime CRM

Lime Technologies

Läs mer om Lime CRM

CANEA Workflow

Canea

Läs mer om CANEA Workflow

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site