Kundo
vs
ServiceDesk Plus
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
Ärendestatus
Hanteringstid
Livechat
Prioriteringsfunktion
Sentimentanalys
Självhjälp
Smart arbetsfördelning
Standardsvar
Statistik och Rapporter
Telefon
Tickets
Ärendestatus
Hanteringstid
Livechat
Prioriteringsfunktion
Sentimentanalys
Självhjälp
Smart arbetsfördelning
Standardsvar
Statistik och Rapporter
Telefon
Tickets
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Användarvänlighet
Support och service
Hur nöjd är du överlag?
Värde för pengarna
Användarvänlighet
Support och service
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
Som företag upplever vi det att Kundo är extremt måna om att vi ska vara nöjda med produkterna och de är villiga att lägga mycket tid vid att lyssna på vår feedback och utveckla tjänsterna efter våra behov. Vi är supernöjda helt enkelt!
Så användbart och användarvänligt verktyg. Har jobbat i det i många år nu och det som redan från början var bra blir bara bättre och bättre.
Toppbetyg även i kontakten med supporten, alltid snabba, trevliga och hjälpsamma! Den bästa kundservice som jag kommit i kontakt med.
Servicedesk Plus kommer fördefinierat för att uppfylla incidenthantering. Möjligheter att ändra innehåll och funktion efter behov.
En komplett produkt för ITSM
ServiceDesk Plus fungerar riktigt bra för request-, incident-, problem- och change-hantering. Det finns en uppsjö av funktioner som inte använda men som produkten har stöd för.
Omdömen
Nackdelar
Att bli fakturerad i förskott.
Kan ärligt talat inte komma på något just nu!
Dokumentationen stämmer inte alltid överens med funktionen i produkten.
Inte tillräckligt granulär rollhantering för administratörer.
Integration mot/mellan andra ITSM-system.