Huma
vs
Yesbox - Medarbetarsamtal

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Från 49 k...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Max 42 kr...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Medarbetarsamtal

Check-ins
Dokumentation
E-signeringar
Färdiga samtalsmallar
Påminnelser
Personliga mål
Utvecklingsplaner
Verktyg för löner
Check-ins
Dokumentation
E-signeringar
Färdiga samtalsmallar
Påminnelser
Personliga mål
Utvecklingsplaner
Verktyg för löner

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Skräddarsydd lokal HR-kompetens
  • Enkelt att komma igång
  • Enkelt att använda
  • Fokus på mobilupplevelsen
  • Support och kundservice

Varför väljer man ert system?

Man vill arbeta både med en plattform som:

  • Fokuserar på motivation, mål och kompetens
  • Kan knyta ihop samtalen med pulsmätningar eller medarbetarundersökningar
  • Bygger på en kombination av forskning och teknisk innovation

Varför väljer man er som leverantör?

  • Kunder väljer oss för att vi arbetar nära kunderna och anpassar tjänsten och systemet efter kundens behov
  • Kunderna väljer oss för att vi har hög utvecklingstakt och lyssnar på kunden när vi planerar och utvecklar funktioner
  • Kunderna väljer oss för att vi tänker annorlunda och vet vad chefer och medarbetare faktiskt behöver

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi är lösningsorienterade med stor flexibilitet och hög servicenivå
  • Modulbaserad plattform där du köper det du behöver.
  • Vi delar med oss av vår långa erfarenhet

Yesbox knyter ihop den individuella processen med teamets behov och feedback

Hur positionerar ni er på marknaden?

Huma är det moderna HR-systemet för små och medelstora företag som inte vill lägga massa tid och pengar på uppstart, projekt, utbildning eller implementering.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Hög servicenivå
  • Flexibel lösning som kan anpassas efter kundens behov.
  • Sätter uppföljning analys och reflektion i centrum
  • Lång erfarenhet från ledarskap och kommunikation
  • Forskningsbaserat och hållbart.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Huma är till för företag som vill arbeta enklare och smartare med personaladministration och automatisera HR-processer. HR lägger 60% av sin tid på admin. Men med Huma kan du lägga mindre tid på admin och mer tid på människor och utveckling.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • bättre och tydligare kommunikation mellan chef och medarbetare
  • medarbetare tar fler initiativ
  • bygger tillit, större transparens och tydlighet

Omdömen

Baserat på 29 omdömen

Baserat på 3 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Vi i Maritime Robotics er svært fornøyde med Huma og de mange løsningene de tilbyr. Plattformen gir oss tilgang til brukervennlige maler for å utarbeide vår egen personalhåndbok, håndtere kontraktsignering, samt et effektivt og oversiktlig system for on- og offboarding. Huma sørger også for trygg dokumentlagring i henhold til GDPR, noe som gir oss ekstra trygghet i håndteringen av sensitive data. En stor fordel er at Huma er tilgjengelig på mobil, noe som gjør det enkelt for ansatte å få tilgang til modullene når som helst og hvor som helst. I tillegg vil vi gjerne trekke frem vår kundebehandler, Ronja. Hun svarer umiddelbart på spørsmålene våre og sørger for at vi føler oss godt ivaretatt. Med hennes hjelp har vi fått en smidig overgang til Huma, og opplever at alle funksjonene i systemet har bidratt til en mer effektiv HR-hverdag for oss.
Det är smidigt att förstå tjänsten och det är väldigt bra servicepersonal som verkligen vill hjälpa en.
Bra sätt att få reda på vad medarbetarna tycker om verksamheten. Viktigt att alla får möjlighet att uttrycka sin åsikt. Bra underlag för konstruktiva diskussioner. Stimulerar till delaktighet hos medarbetare när resultaten presenteras och diskuteras
Möjligheten att enkelt anpassa systemet så att det fungerar för din verksamhet. Enkelt att arbeta med och tydligt för det anställda när det förstår upplägget.

Omdömen

Nackdelar

Kommer rett og slett ikke på noe!
Det kanske är utbudet på just vad som finns tillgängligt. Men de kommer med nya uppdateringar hela tiden så det är positivt. Det finns även möjlighet att komma med förslag på vad som behöver läggas till och de arbetar för att uppfylla behoven.
Lite svårt att hitta bland frågeutbudet.
Finns inga direkta brister i systemet. Det är lite inkörning när man först sätter igång och systemet fungerar bättre för varje år då man har något att referera tillbaka till. Första året blir alltid lite trevande. Å andra sidan är del nog så med det flesta systemen som man implementerar.

Tyvärr, ingen data än.

Yesbox - Medarbetarsamtal

Yesbox

Läs mer om Yesbox - Medarbetarsamtal

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site