ENIGX
vs
Goava

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

fr 4000kr...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Lead generation-verktyg

360 graders kundkännedom
Analyser och rapporter
Chattlösning
Identifiera webbbesökare (IP-spårning)
Lead Score
Outbound marknadsföring
Prospekteringsverktyg
Triggers
360 graders kundkännedom
Analyser och rapporter
Chattlösning
Identifiera webbbesökare (IP-spårning)
Lead Score
Outbound marknadsföring
Prospekteringsverktyg
Triggers

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Gör ditt företags systemer intelligenta: Vi har utvecklat en avancerad plattform, driven av artificiell intelligens, som enkelt kan integreras med ditt företags befintliga systemer för att optimera era arbetsflöden.

Assistenter till alla avdelningar: Oavsett om era supportmedarbetare behöver hjälp med att besvara förfrågningar eller om ledaren behöver stöd för utbildning, kan ENIGX hjälpa till.

Flexibilitet och användarvänlighet för ditt företag: Vi har skapat en plattform som inte bara är flexibel utan också användarvänlig för alla. Från en sluten miljö som den enskilda medarbetaren kan anpassa till vårt API som era utvecklare kan arbeta med.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Teknisk expertis kombinerad med branscherfarenhet.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Systemet har testats i nära samarbete med riktiga användare, i verkliga användningsfall och med stor framgång.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Optimering och därmed frigörande av resurser.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 1 omdömen

Baserat på 4 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.
Efter man satt parametrarna får man bra förslag på prospekt som ger en nya företag att kontakta. Efter identifiering av potentiella prospekts finns otroligt mycket information direkt där för att man ska kunna vara relevant i sin dialog med potentiella kunder.
När man satt upp rätt parametrar och kommit igång får man ut en stor mängd relevanta och riktigt bra företag/leads!

Omdömen

Nackdelar

At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.
Har man flera olika grupperingar inom bolaget som har lite olika intressen och målgrupper är det svårt att få till parametrarna för att vara relevant för samtliga. Särskilt i början innan AI kommer igång och även går på användarens beteende.
För den tekniksvage kan det vara svårt att förstå systemet och komma igång.

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site