Tribe CRM
vs
Field Sales Software

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

299kr/månad

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

fr. $25/m...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i CRM för fältsäljare

Ärendehantering
Budgetprognos
Datatransfereringar
Hantera leads
Interaktionsspårning
Kundsignering på fält
Personliga profiler
Territorium hantering
Ärendehantering
Budgetprognos
Datatransfereringar
Hantera leads
Interaktionsspårning
Kundsignering på fält
Personliga profiler
Territorium hantering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Tribe CRM är utvecklat för att effektivisera din verksamhet.

  • Mer än CRM: Tribe CRM sträcker sig längre än traditionell hantering av kundrelationer och omfattar hela din affärspipeline, från marknadsföring och försäljning till fakturering och support.
  • Enkel All-in-One-lösning: Upplev hur enkelt det är att använda ett enda, enhetligt system för att hantera alla dina kundrelaterade processer.
  • Anpassar sig till dig: Tribe CRM är utformat för att passa dina befintliga arbetsflöden, inte för att du ska behöva ändra hur du arbetar.
  • AI-plattform: Vi strävar efter att automatisera så mycket som möjligt så att du kan fokusera mer på dina leads och kunder. Därför utökar vi nu snabbt nästa generations AI-funktioner i Tribe CRM för att effektivisera ditt arbete.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Efficy har mer än 20 års erfarenhet i de nordiska länderna. Detta innebär att Tribe är särskilt utvecklat för dessa marknader.

Fler än 20 000 användare i Norden och en nöjdhetsgrad på över 9/10 är beviset på att vår CRM fungerar.

Efficy är en snabbt växande leverantör av CRM inom hela EU, vilket innebär att vi kan hjälpa dig att växa och expandera både lokalt och inom EU.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

I dagens konkurrenskraftiga landskap behöver nordiska företag mer än ett traditionellt CRM-system. De behöver en lösning som främjar tillväxt, ökar kundlojaliteten och effektiviserar verksamheten – här kommer efficy Tribe CRM in i bilden.

Vi är mer än bara programvara, vi är din tillväxtpartner. Med vår kunskap om den nordiska marknaden hjälper vi företag av alla storlekar att uppnå sin fulla potential.

Så kan efficy Tribe CRM utveckla din verksamhet:

  • Maximera intäkterna och öka kundnöjdheten: Byt från fragmenterade system till en enhetlig plattform som hanterar hela kundresan. Från riktade marknadsföringskampanjer till personlig kundtjänst – vårt CRM-system hjälper dig att förvärva, bevara och glädja kunder.
  • Få en 360°-vy av kunderna: Samla alla kunddata i en hubb och få insikter om beteenden och preferenser. Det gör det möjligt att anpassa bemötandet och förutse kundernas behov, vilket leder till goda och varaktiga relationer.
  • Öka produktiviteten och förbättra samarbetet: Effektivisera arbetsflöden och eliminera manuella uppgifter med efficys funktioner för automatisering. Ge teamen möjlighet att samarbeta i realtid och fokusera på att stärka kundrelationerna.
  • Enkel anpassning och skalbarhet: Oavsett om du är ett nystartat företag eller ett stort företag växer efficy Tribe CRM med din verksamhet. Börja med de viktigaste funktionerna och utöka dem i takt med att du utvecklas – och anpassa dem till dina unika processer.
  • Välkomna framtidens CRM: Med modern teknik och nästa generations AI-funktioner förbereder efficy Tribe CRM dig för framtidens affärslandskap.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

För marknadsföringsteamet:

  • Få en tydlig överblick över dina kunder och målgrupper för att skapa effektiva marknadsföringskampanjer.
  • Generera leads av hög kvalitet till säljteamet.

För säljavdelningen:

  • Hantera hela säljprocessen från början till slut med automatiserade arbetsflöden.
  • Uppnå bättre resultat genom noggrann uppföljning av affärer, pipelines och prognoser.

För kundtjänst:

  • Hantera ärenden effektivt och svara kunderna snabbt med hjälp av automatiserade arbetsflöden och AI.
  • Bekräfta, hantera och följ upp kundärenden enkelt och smidigt.

För ekonomiavdelningen:

  • Ökad effektivitet genom att alla avdelningar får tillgång till nödvändig information och dokument direkt i systemet.
  • Håll dig uppdaterad med information i realtid och undvik förseningar. Vi kan integrera de flesta ERP-system i Norden för att göra arbetet enklare.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Systemet är enkelt och lätt att konfigurera. Användarna kan enkelt anpassa innehållet så att de bara ser det de behöver och inte ser onödig data. Detta har en god effekt på implementeringen jämfört med andra system där användarna inte har samma rättigheter. Supporten är i en klass för sig. Hjälpen är snabb och effektiv.
Systemet fungerar brett i hela vår organisation, där vi sitter på olika avdelningar och därmed behöver differentierade lösningar. webCRM kan hjälpa oss med det. Det är intuitivt och användarvänligt på alla nivåer

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Du kan uppleva förseningar och det är svårt för användarna. Detta kan leda till många samtal då användarna tror att de gör något fel. Översikter och rapporter blir snabbt förvirrande då de inte går att placera i mappar och de syns inte om de används i en front page/dashboard. Kopplingen mellan aktiviteter och möten är inte helt korrekt, eftersom det inte går att rapportera korrekt om det finns flera aktiviteter kopplade till ett möte. På samma sätt kan du inte rapportera korrekt på beställningar som är kopplade till ett möte där t.ex. ett gift par deltar med separata organisationer och det finns order för båda. Endast en order kan rapporteras på
Det hör till avdelningen "småsaker". Systemet kan dock vara lite "one size fits all", så om du behöver mycket specifika lösningar som är skräddarsydda för dina affärsbehov krävs ytterligare dialog och utveckling.

Tyvärr, ingen data än.

Tribe CRM

Efficy

Läs mer om Tribe CRM

Field Sales Software

Veloxy IO

Läs mer om Field Sales Software

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site