Systemguiden

Systemkategorier

Tjänsteleverantörer

För leverantörerBloggOm oss

EasyQuest
vs
Brilliant Customer

EasyQuest

Brilliant Customer

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Kundundersökningar verktyg

API
Automatiska påminnelser
Färdiga mallar
Flera distributionskanaler
Flerspråkiga undersökningar
Flexibel design
Net promoter score
Rapporter och analyser
API
Automatiska påminnelser
Färdiga mallar
Flera distributionskanaler
Flerspråkiga undersökningar
Flexibel design
Net promoter score
Rapporter och analyser

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänlighet – Skapa undersökningar snabbt och enkelt
  • Svenska mallar – Spara tid med kunskapsbaserade mallar
  • Automatiserade rapporter – Få tydliga och visuellt presenterade rapporter
  • Säkerhet – All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL

Varför väljer man ert system?

  • Flexibelt att integrera med andra system
  • Enkelt och användarvänligt
  • Heltäckande - mät kundlojaliteten i flera kanaler, coachingverktyg, CLF, textanalys och transkribering av ljudkommentarer

Varför väljer man er som leverantör?

  • Kostnadseffektivt – Hög kvalitet till ett konkurrenskraftigt pris
  • Exceptionell support: Snabb och personlig hjälp, med i snitt 12 minuters svarstid
  • Erfarenhet – Över 14 års expertis inom undersökningar
  • GDPR-säkert – Data lagras inom EU med tillgängligt personuppgiftsbiträdesavtal
  • Nöjda kunder – Positiv feedback från våra användare

Varför väljer man er som leverantör?

  • Lösning som bygger på vetenskaplig metod och över 20 års erfarenhet
  • Kraftfullt stöd för att coacha medarbetare till kundmöten i världsklass
  • Branschbenchmark för jämförelse med relevanta organisationer

Hur positionerar ni er på marknaden?

EasyQuest har sedan 2011 hjälpt skandinaviska företag att genomföra effektiva undersökningar. Vi har byggt ett starkt varumärke och betjänar allt från statliga myndigheter och kommuner till små och stora företag. Med över 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar är vi ett tryggt val för din organisation.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Branschbenchmark för jämförelse med relevanta organisationer
  • Automatiserade rapporter
  • Möjlighet till digitalt coachingstöd

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Oavsett om du vill mäta kundnöjdhet, kartlägga medarbetares trivsel eller utvärdera evenemang ger EasyQuest dig de verktyg du behöver. Våra redigerbara mallar sparar tid, och systemet genererar automatiserade rapporter som förenklar både analys och beslutsfattande. Med EasyQuest får du snabbt och enkelt de insikter du behöver.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Ökad kundlojalitet och lönsamhet
  • Effektivare coaching
  • Ta beslut baserat på data

Omdömen

Fördelar

Det jag behöver när det gäller funktionalitet till ett rimligt pris. Dessutom är kundtjänsten mycket snabb, trevlig och lösningsorienterad.
Easyquest erbjuder lösningar som mycket användarvänlig och som matchar vårt företags behov. De förstår värdet av bra samarbete och kundnöjdhet, och vi är särskilt nöjda med uppföljningen både före, under och efter genomfört ”undersökning”. Mycket samarbetsvilliga och lösningsorienterade.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Kunde ha haft ett något bättre grafiskt gränssnitt mot kunden
Har ingen kommentar om detta fält.

Tyvärr, ingen data än.

EasyQuest

EasyQuest

Läs mer om EasyQuest

Brilliant Customer

Brilliant Future

Läs mer om Brilliant Customer