Dstny
vs
LeadDesk

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Callcenter-system

Inspelning av samtal
Kalendersynkronisering
Köhantering
Rapportering och statistik
Röstbrevlåda
Softphone
Talsvar
Talsvarsmeny med knappval
Inspelning av samtal
Kalendersynkronisering
Köhantering
Rapportering och statistik
Röstbrevlåda
Softphone
Talsvar
Talsvarsmeny med knappval

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • En plattform för hela din kommunikation: Telefoni, video, chatt och integrationer samlat på ett ställe.
  • Operatörsoberoende frihet: Byt operatör när du vill
  • Smartare arbete med AI: Automatiserade flöden och smart samtalshantering gör arbetsdagen effektivare.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Enkelhet i fokus: Vi gör telefoni, chatt och video sömlöst och lättanvänt för alla på företaget.
  • Kundnära utveckling: Vi utvecklar nya funktioner tillsammans med våra kunder och partners.
  • Driftssäker innovation: Egenutvecklad teknik som ständigt förfinas för framtidens behov.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Dstny är en nordisk ledare inom molnbaserad företagskommunikation. Vi äger vår egen plattform och är helt operatörsoberoende – vilket ger våra kunder frihet, flexibilitet och trygghet.


Genom att integrera smarta AI-lösningar direkt i våra tjänster hjälper vi företag att effektivisera kundmöten, arbetsflöden och interna processer.
Vi arbetar nära varje kund, med ett dedikerat team och lokal support, för att skräddarsy lösningar som verkligen möter verksamhetens unika behov – både idag och när nya krav växer fram.


Med innovation, tillgänglighet och en äkta partnermentalitet är Dstny det självklara valet för företag som vill framtidssäkra sin kommunikation och skapa affärsnytta med teknik som alltid ligger steget före.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vi hjälper företag att kommunicera smartare och mer effektivt, exempelvis:

  • Läkare Utan Gränser: Fick en flexibel, säker växel som möjliggör snabba insatser globalt.
  • Svanströms El & VVS: Dubblerade antalet hanterade samtal utan att anställa fler – tack vare vår molnväxel.
  • Mansjouren: Fick trygg, tillgänglig telefoni med hög kapacitet och minimal administration.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 8 omdömen

Baserat på 2 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

DSTNY är en smidig tjänst som alltid fungerar bra och supporten är klockren.
Får alltid snabba svar och den hjälp man behöver från supporten m.m. Smidigt att hantera som administratör.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Schemaläggningen kan vara lite bökig ibland, men det kommer man in i.
Finns inget särskilt att kommentera.
kundtjänst och luriga avtal
Detta är inte samma företag som för 5 år sedan. Väldigt luriga avtal och system: Om du köper något så läggs det till direkt, tar du bort något så fortsätter dem fakturera trots att den är borttagen ur systemet och kunden inte använder det, du måste skriftligt meddela dem 2 veckor innan nästa månad. Varje månad (utan undantag) fakturera dem för mycket, som är både tid och energi krävande att försöka rätta. Dem tar betalt per konto, inte antal inloggad agenter. Admin kontot är 1000 SEK extra. Dem tar tusentals kronor betalt för antal nummer ni ringer, och en dialer kostar 1000 KR i månaden. Telefonnummer är låsta i 6 månader. Du kan få allt detta inkluderat, för en bråkdels kostnad hos konkurrenter som faktiskt svarar och bryr sig om sina kunder.

Tyvärr, ingen data än.

LeadDesk

LeadDesk

Läs mer om LeadDesk

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site