Centuri
vs
ServIT Center
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
5kr/anv/mån
320 kr/anv/mån
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
- Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
- Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
- Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
- Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
Varför väljer man ert system?
Enkelhet i världsklass. Med vårt eleganta och intuitiva gränssnitt kommer du snabbt igång – ingen lång inlärningskurva, bara smidig användarupplevelse från första stund. Svensk ingenjörskonst när den verkligen levererar.
Prisvärt. Du får allt du behöver för en lägre kostnad än hos konkurrenterna – utan att kompromissa på kvalitet eller funktionalitet.
Säkerhet och pålitlighet. Vår beprövade lösning, som anpassar sig efter era växande behov, används redan av flera välkända företag. Känn tryggheten i att välja en lösning som fungerar – idag och i framtiden."
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
- Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
- Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
- Utveckling i nära samarbete med våra kunder
Varför väljer man er som leverantör?
- Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
- Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
- Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi är specialister på komplex informationsstyrning och ledningssystem.
Vi konkurrerar med öppna plattformar (t ex Sharepoint) där kostnaderna för anpassning och förvaltning ofta blir höga och med funktionsbaserade line-of-business applikationer där utmaningen ofta blir dubbelarbete och otydlighet kring vilken information som finns var.
I denna marknad erbjuder vi en konfigurerbar plattform som säkerställer att medarbetarna har rätt information vid rätt tillfälle. Vi gör det med en plattform
- baserad på en kraftfull processmotor och ett avancerat behörighetssystem som säkerställer kvalitet och enkelhet för användaren
- som är enkelt anpassningsbar till olika arbetsprocesser och behov, vilket ger låga förvaltningskostnader och möjlighet till snabba förändringar
- som enkelt kan integreras med andra system och hämta och lämna information för att minska dubbelarbete och osäkerhet kring var man hittar korrekt information.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Kundupplevelse. Era kunder får en bra kundupplevelse och upplever ett professionellt bemötande.
- Effektivisera. Med kompetent och lättarbetat verktyg effektiviserar men verksamheten internt.
- Spårbarhet och uppföljning. Ta fram underlag för att förbättra och trimma er kundtjänst.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.
Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.
Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.
Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.
Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.
Omdömen
Baserat på 9 omdömen
Baserat på 5 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen