M-Files
vs
Add Ledningssystem

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Vi skrädd...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Dokumenthanteringssystem

Avancerad sökfunktion
Behörighetshantering
Dokumentmallar
E-signering
Integrerbart
Läskvittenser
Notiser
Realtidshantering
Spårbara ändringar
Versionshantering
Avancerad sökfunktion
Behörighetshantering
Dokumentmallar
E-signering
Integrerbart
Läskvittenser
Notiser
Realtidshantering
Spårbara ändringar
Versionshantering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Dela på ett säkert sätt

Automatiska behörigheter och arbetsflöden säkerställer att rätt person får rätt information vid rätt tidpunkt, varje gång. Säg adjö till överdriven delning och oro för att känslig information ska hamna i fel händer.

Samarbeta effektivt

Få feedback och dela uppdateringar direkt, både internt och externt. Med våra funktioner för samförfattare kan du arbeta tillsammans i realtid var du än befinner dig, medan våra säkra innehållshubbar låter dig utforma den ultimata kundupplevelsen.

Automatisera uppgifter

Det är inte längre nödvändigt att jaga hela teamet för att få deras input. Med M-Files anpassade arbetsflöden sköter plattformen jakten åt dig, vilket innebär att du kan få allas feedback snabbare och leverera i tid.

Varför väljer man ert system?

  • Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
  • Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
  • Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
  • Automatisk tillgång till nya funktioner
  • Egen databas med fulla backuper varje natt
  • Finns översatt på 13 olika språk

Varför väljer man er som leverantör?

Analytikerna och våra kunder säger:

  • 270 % ROI, Forrester fann att kundernas användning av M-Files för dokumenthantering ger hög avkastning.
  • 60 % Förbättrad kategorisering och indexering av dokument.
  • 40 % Effektivare sökning av dokument och information.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
  • Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
  • Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Nordisk leverantör med lokal expertis i Sverige och en global kundbas
  • Certifierade partner
  • Vi hjälper små till stora bolag inom alla industrier

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Kan ta fram helt verksamhetsanpassade lösningar i ett standardsystem
  • Har ett 30-tal olika tillvalslösningar idag och är starka inom många branscher
  • Flerspråkstöd, används idag på 13 olika språk

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

ENKEL ANVÄNDNING

M-Files ökar produktiviteten och förbättrar arbetskvaliteten genom att göra information lätt att hitta och använda.

AUTOMATISERING AV ARBETSFLÖDET

M-Files möjliggör ett metodiskt arbetssättoch minskar fel genom att automatisera arbetsflöden.

EFTERLEVNAD

M-Files minskar risker i verksamheten genom att säkerställa efterlevnad.

SAMARBETE

M-Files möjliggör högkvalitativa kundupplevelser tack vare en gemensam arbetsyta.

AVKASTNING PÅ INVESTERINGAR

M-Files gör det möjligt för företag att realisera en avkastning på investeringar (ROI) på nästan 270 %.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.

Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.

Omdömen

Baserat på 10 omdömen

Baserat på 18 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Möjligheten att kunna få viss data ifyllt i dokument samt interna påminnelser kring arbetsmoment.
Att det är lättanvänt, även för dom som inte är inne i systemet så ofta. Behörighetsstrukturen i systemet gör också ett toppenjobb i det att det blir relevant för varje enskild medarbetare när dom loggar in.
ADD system passar perfekt som vårt ledningssystem. Det är lättöverskådligt, relativt enkelt när man förstår det. Mycket bra, trevlig och snabb support att ta till om man får problem.

Omdömen

Nackdelar

Det är mer avsaknad av - tänker på autotexter m.m.
Kan inte komma på nåt konkret.
Att det inte finns ordentligt med lathundar. Därav en 4 för användarvänlighet.

Tyvärr, ingen data än.

M-Files

M-Files Sweden AB

Läs mer om M-Files

Add Ledningssystem

Addsystems

Läs mer om Add Ledningssystem

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site