Vad är Zoho Social?
Zoho Social är en omfattande plattform för hantering av sociala medier som erbjuder funktioner för publicering, schemaläggning, övervakning och analys av innehåll över flera kanaler. Den stöder plattformar som X (tidigare Twitter), Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube, TikTok, Pinterest, Mastodon, Google My Business och WhatsApp. Zoho Social erbjuder även funktioner som SmartQ för optimerad schemaläggning, en centraliserad inkorg för direktmeddelanden, sentimentanalys och anpassade rapporter. En unik funktion är möjligheten att rikta inlägg baserat på geografisk plats eller yrkesroll på plattformar som LinkedIn och Facebook
Vilka passar Zoho Social för?
Zoho Social riktar sig till små och medelstora företag, digitala byråer och större företag som söker en kostnadseffektiv och användarvänlig lösning för hantering av sociala medier. Plattformen används inom olika branscher, inklusive detaljhandel, utbildning, teknik och ideella organisationer. Den är särskilt användbar för team som behöver samarbeta effektivt, hantera flera konton och analysera prestanda över olika sociala mediekanaler .
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Känner du
till Zoho Social?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Zoho Social förekommer inom följande kategorier
Zoho Social produktfunktionaliteter
AI content creation
Skapande av sociala medieinnehåll
Passar detta
systemet mig?
Gör som 17000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.