Vad är Worldline?
Worldline Omnichannel är en avancerad lösning som möjliggör en enhetlig och sömlös handelsupplevelse för återförsäljare. Plattformen integrerar olika kanaler, inklusive fysiska butiker, onlinebutiker och mobila plattformar, för att skapa en sammanhängande handelsresa. Kärnfunktionerna inkluderar enhetlig lagerhantering, integrerad betalningshantering, kundanalys och effektiv orderhantering.
Vilka passar Worldline för?
Worldline Omnichannel riktar sig till återförsäljare inom olika branscher som vill leverera en sömlös handelsupplevelse över olika kanaler. Plattformen passar för små och medelstora företag såväl som större återförsäljare som vill optimera och koordinera sina försäljningskanaler. Oavsett om du driver en fysisk butik, en onlinebutik eller båda, ger Worldline Omnichannel dig verktygen för att förbättra kundupplevelsen och effektiviteten i handelsoperationerna.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Känner du
till Worldline?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Worldline förekommer inom följande kategorier
Worldline produktfunktionaliteter
Omnichannel
Analys och Rapportering
Integration av Flera Kommunikationskanaler
Kunddatahantering och Segmentering
Personalisering
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.