Vad är Stivr?
Ett dashboard baserat business process management verktyg som hanterar den fininciellaverksamheten på företaget. Med uppdateringar i real-tid kan all den viktigaste financiella informationen och datan följas på dashboarden. Det finns även möjlighet till att sätta upp processer och rutiner som Stivr sedan känner igen och automatiskt lägger in i systemet vid återkommande händelser. Tilldela arbetsuppgifter och följ pp resultaten med hjälp av analytiska verktyg för att identifiera förbättringsåtgärder och skapa ett kontunierligt arbete för en lönsammare arbetsprocess.
Vilka passar Stivr för?
Stivr kan användas av företag av liten storlek upp till större storlekar och är en perfekt lösning för de som vill ha full koll på den financiella verksamheten i affärsprocesserna.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Känner du
till Stivr?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Stivr förekommer inom följande kategorier
Stivr produktfunktionaliteter
BPM-system
Analysverktyg
API
Avvikelsehantering
Dashboard
Dokumenthantering
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.