Alternativ

Vad är Front?

Front är en kundservice- och kommunikationsplattform som samlar alla kundinteraktioner i en gemensam inkorg. Den kombinerar e-postens personliga touch med samarbetsverktyg, vilket gör det möjligt för team att arbeta tillsammans i realtid och hantera flera kommunikationskanaler, inklusive SMS och sociala medier. Front kan fungera som ett alternativ till traditionella CPaaS-system genom att erbjuda en effektiv lösning för omnikanal-kommunikation.

Vilka passar Front för?

Front är särskilt användbart för företag som hanterar stora volymer av kundförfrågningar, inklusive inom e-handel, teknik och finans. Plattformen hjälper både små och stora team att ge personlig kundservice samtidigt som de effektiviserar sina processer genom automatisering och samarbete.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

fr 19$/mån/user

Känner du
till Front?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Front förekommer inom följande kategorier

Front produktfunktionaliteter

Customer Success system

Automatiska analyser och rapporter

Automatiska Call to Actions

Customer Health Scores

Dashboard

Integreringsmoduler

Playbook

Synkronisering med E-mail

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Customer Success system

LINK MobilityFront
AkitaFront
OptimizelyFront
CustifyFront

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site