Vad är easycom?
Med hållbarhet och lönsamhet som sitt signum är easycom ett reklamationshanteringssystem baserat på fyra olika moduler. De olika modulerna har olika funktioner för att skapa processen för returen, att rätt beslut tas för kunden, lager optimering när returen är tillbaka i lager och KIPer för att se vilka åtgäder som bör tas. Få även tillgång till en dashboard med de viktigaste siffrorna för att snabbt navigera hur reklamationshanteringen presterar realtid och se till att arbetsflödet fungerar som det ska.
Vilka passar easycom för?
Verktyget är främst för verksamheter inom retail och onlinehandel som vill skapa en enkel och smidig retur och reklamationshantering för sina kunder.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Känner du
till easycom?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
easycom förekommer inom följande kategorier
easycom produktfunktionaliteter
Reklamationshanteringssystem
API
Digitala formulär
Kundchatt
Mina sidor
Rapporter och statistik
Triggers
Uppföljning i realtid
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.