Alternativ

Vad är easycom?

Med hållbarhet och lönsamhet som sitt signum är easycom ett reklamationshanteringssystem baserat på fyra olika moduler. De olika modulerna har olika funktioner för att skapa processen för returen, att rätt beslut tas för kunden, lager optimering när returen är tillbaka i lager och KIPer för att se vilka åtgäder som bör tas. Få även tillgång till en dashboard med de viktigaste siffrorna för att snabbt navigera hur reklamationshanteringen presterar realtid och se till att arbetsflödet fungerar som det ska.

Vilka passar easycom för?

Verktyget är främst för verksamheter inom retail och onlinehandel som vill skapa en enkel och smidig retur och reklamationshantering för sina kunder.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

Känner du
till easycom?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

easycom förekommer inom följande kategorier

easycom produktfunktionaliteter

Reklamationshanteringssystem

API

Digitala formulär

Kundchatt

Mina sidor

Rapporter och statistik

Triggers

Uppföljning i realtid

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Reklamationshanteringssystem

Summera Supporteasycom
RMT+ Ärendehanteringeasycom
Askås RMSeasycom
CANEA Workfloweasycom

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site