Complete Control
vs
Visma Sign
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora f öretag (500+)
Plattform
Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Digital signering
API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation
API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation
Produktfunktionaliteter i Avtalshanteringssystem
Administrativa behörighetsnivåer
Automatiska påminnelser
Avtalsmallar
Avtalsöverblick
E-Signering
Integrerbarhet med Officepaket
Juridisk rådgivning
Krypterad lagring av avtal
Sökfunktion
Statistik
Verktyg för avtalsgranskning
Vidareutbildning
Administrativa behörighetsnivåer
Automatiska påminnelser
Avtalsmallar
Avtalsöverblick
E-Signering
Integrerbarhet med Officepaket
Juridisk rådgivning
Krypterad lagring av avtal
Sökfunktion
Statistik
Verktyg för avtalsgranskning
Vidareutbildning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Mindre administration, mer kontroll.
Med Complete Control får ni full överblick över avtal, leasingavtal och leverantörer. Plattformen automatiserar arbetsflöden och säkerställer regelefterlevnad – så att ni sparar tid och minskar risker.
- Smidig avtalshantering – samla alla kontrakt i en säker plattform med digital signering, påminnelser och full spårbarhet.
- Beprövad IFRS 16-modul – automatisera leasingredovisning, få korrekta beräkningar och revisionsklara rapporter utan osäkra kalkylblad.
- DORA-stöd för tredjepartsrisker – integrera EU-kraven direkt i avtalsprocesserna med riskbedömningar, uppföljning och tydliga revisionsspår.
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet – vi har lång bakgrund inom avtalshantering och regulatoriska lösningar och utvecklar system som förenklar komplexa processer.
- Stabil och trygg leverantör – ISO 27001-certifierad, molnbaserad drift med hög säkerhet och spårbarhet.
- Långsiktigt partnerskap – personlig onboarding, utbildning och support som gör att systemet används fullt ut och ger effekt.
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Nordiskt företag med huvudkontor i Norge
- Vi hjälper medelstora och stora företag i olika branscher
- Lokal expertis i Sverige med kontor i Stockholm
- Unik kombination av lokalkännedom, användarvänliga system och hög datasäkerhet
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Användarvänlig plattform – enkel att komma igång med, lätt att använda och byggd för att ge överblick i vardagen.
- Efterlevnad av regelverk – säkerställer korrekt IFRS 16-redovisning och stöd för DORA-krav på tredjepartsrisker.
- Säkerhet – ISO 27001-certifierad, krypterad och med full spårbarhet.
- Effektivisering – frigör tid för att fokusera på beslut istället för administration.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Baserat på 2 omdömen
Baserat på 4 omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
Visualisering av avtal vi har, en översikt som kan sorteras efter den kostnad vi har per leverantör så att vi kan se vilka leverantörer vi saknar avtal med.
Karoline, Hon kännetecknas av ett proaktivt förhållningssätt och är alltid bra på att ta initiativ till möten för att säkerställa att vi är nöjda. Vi uppskattar verkligen att hon är noggrann och bra på att följa upp saker, vilket ger oss ett stort förtroende i vårt samarbete. Vi är mycket nöjda med hennes sätt att hantera kundrelationen
Obegränsat antal användare utan extra kostnader. Enkel att ta i bruk för hela företaget.
Otroligt enkelt att använda!
Omdömen
Nackdelar
Enklare hantering av möten som "behöver uppmärksamhet" genom att möten kan avskrivas direkt från instrumentpanelen.
Saknar integration med Hubspot