Chronox
vs
Timeplan
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Från 49 k...
60 kr/akt...
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Produktfunktionaliteter i Tidrapportering app
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt: En av de viktigaste aspekterna i Chronox är att det är lätt att använda både för rapportör och administratör.
- Support: Personlig support och kundservice på svenska.
- Anpassningsbart: Vi kan anpassa systemet efter din verksamhets behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er.
Varför väljer man ert system?
- Flexibilitet: Timeplan kan anpassas efter din verksamhet med hjälp av moduler, och bli precis så stort eller litet du vill. Vi har kunder mellan 5 anställda och 1500 anställda.
- Kollektivavtal: vi gör kopplingar till ert kollektivavtal, såklart med lokala anpassningar. Beroende på hur ni valt att jobba.
- Ett system för hela personalhanteringsbehovet. Schema, tid, löneberäkning, semesterplanering - Timeplan gör allt.
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
- Vi erbjuder gratis support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 08-17.
- Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.
Varför väljer man er som leverantör?
- Hjälp att komma igång: våra kompetenta supportmedarbetare sitter i Göteborg och ser till så att ni alltid får snabb och kunnig hjälp.
- Inga mellanhänder: Utveckling, sälj, uppstart och support – vi gör allt själva, vilket betyder snabbare hjälp, bättre programvara och en smidigare upplevelse.
- Lång erfarenhet: Vi på Timeplan har hjälpt flertalet olika branscher sedan 2006 med schemaläggningsprogram, så med oss är ert företag i trygga händer, oavsett vilken bransch ni tillhör.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.
Eftersom vi anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi har i över 15 års tid utvecklat ett molnbaserat schemaläggningsprogram som minimerar den manuella hanteringen för er. Ni kan på bara några få knapptryckningar lägga ut ett schema på era medarbetare som automatiskt fortlöper.
Om ni har behov av komplex schemaplanering kan ni använda våra välutvecklade moduler för rastplanering, skiftplanering och behovsplanering.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Chronox gör det enkelt att rapportera tid via mobil eller dator – snabbt, digitalt som minskar möjligheter till fel.
Chronox skapar automatiska tidrapporter som kan användas för fakturering och löneutbetalningar – korrekt och smidigt.
Chronox sparar företag tid, pengar och minskar administration genom att göra tidrapporteringen snabb, smidig och anpassningsbar.
Chronox är anpassningsbart och fungerar för olika branscher som konsult, bygg och service, oavsett företagets storlek.
Tid är din dyrbaraste resurs så använd den väl.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi erbjuder ett komplett system från anställningsavtal till lönefiler, allt för att förenkla era interna processer. Med Timeplan slipper ni lägga tid på att beräkna OB, komp och sjukledigheter, det gör systemet automatiskt åt er. Alla attesteringar görs enkelt i Timeplan och lönefilerna för ni enkelt över till ert lönesystem.
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 12 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen