Sympa
vs
ipool
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Personalsystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Kunder väljer Sympa därför att det är helt flexibelt att bygga enligt kundens önskemål och processer. Systemet har inga hårdkodade moduler utan arbetar med funktioner som ska passa kunden. Systemets absoluta styrkor är core HR och rapporter/analys där du får full koll på alla medarbetare och deras data, samt kan följa upp mål och KPI:er i rapportform och dashboard. Dessutom hanteras internationella HR-processer väldigt bra i Sympa. Utöver det finns också all grundläggande funktionalitet för bra strategisk HR.
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
Sympa har lång erfarenhet av att implementera ett state of the art HR-system till företag i alla branscher och storlekar. Som kund får du all hjälp och stöd du behöver för implementation, integrationer, tekniskt stöd och best practice-processer. Sympa har egna seniora implementations- och integrationskonsulter så att du känner dig helt trygg. Sympas syfte är nämligen att "smooth the way to a better world of work".
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
Sympa är ett HR-system för både medel och stora bolag men de flesta av de befintliga kunderna finns i segmentet mellanstora bolag. Kunderna har idag mellan 20 till 22 000 medarbetare.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Sympa hjälper till att få full koll på all personaldata genom hela anställningscykeln - från onboarding till offboarding. Du kommer ifrån felaktig data utspridd i olika system och du undviker verksamhetsbeslut som baseras på skev eller ingen data. Dessutom minskar risken för känsliga personuppgifter på fel plats eller i orätta händer. Flexibla systembehörigheter f örsäkrar att information delas och ses av rätt personer och self service frigör HR-medarbetarna från administrativ tid.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Baserat på 13 omdömen
Baserat på 0 omdömen
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.