Microbizz
vs
Summera Support

Microbizz

Summera Support
Tyvärr, ingen data än.
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Produktfunktionaliteter i Fältservice
Produktfunktionaliteter i Arbetsordersystem
Produktfunktionaliteter i Fastighetssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Microbizz skapar värde på följande sätt:
- Alla moduler delar data och fungerar sömlöst tillsammans
- Skalbar och flexibel plattform som växer med er
- Användarvänlig mobilapp för enkel registrering i fält
- Minskar administration och sparar tid
- Stödjer hög kvalitet och bra dokumentation
- Lämplig för field service, bygg, service och försörjning
Varför väljer man ert system?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
Varför väljer man er som leverantör?
Microbizz är en stark partner för er digitalisering:
- Lösning skräddarsydd efter era specifika behov
- Lokal support och rådgivning
- Personlig onboarding och utbildning av ert team
- Löpande utveckling baserad på kundfeedback
- Fokus på långvariga relationer och verkligt värde
Varför väljer man er som leverantör?
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
Hur positionerar ni er på marknaden?
Microbizz positionerar sig som marknadsledare inom digital arbetsstyrning genom att erbjuda skräddarsydda lösningar till varje enskild kund. Den danskutvecklade plattformen kombinerar djup branschförståelse med innovativa möjligheter, så att kunderna får exakt de moduler och funktioner som passar deras arbetsprocesser.
Microbizz arbetar nära kunderna och erbjuder lokal support för att säkerställa att systemet anpassas efter behoven och skapar största möjliga värde.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.
Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Ger komplett överblick över alla uppgifter, projekt och resurser
- Minimerar manuellt pappersarbete och administrativa uppgifter
- Effektiv tidsregistrering och planering av medarbetare och rutter
- Hög kvalitet och spårbar dokumentation med digitala checklistor
- Förbättrar samarbetet mellan kontor och fält med synkronisering i realtid
- Enkel åtkomst till data via mobilapp, även offline
- Integrerad fakturering och lön minskar fel
- Skalerar efter verksamhetens storlek och behov
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 13 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen