Extend Commerce WMS
vs
SoftOne Go

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Från 5 00...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Orderhanteringssystem

Direkta kundkonversationer
Fakturering
Hantering av flera lager
Hantering av restorder
Integrerbart
Notiser och påminnelser
Orderplanering
Rot och rut beräkning
Statistik och rapporter
Direkta kundkonversationer
Fakturering
Hantering av flera lager
Hantering av restorder
Integrerbart
Notiser och påminnelser
Orderplanering
Rot och rut beräkning
Statistik och rapporter

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Extend Commerce WMS stödjer ett brett spektrum av logistikinställningar och tjänster.
  • Förutom bulk- och standardoperationerna i lagret stöds även hantering av ytterligare tjänster och koncept integrerat i din lagerverksamheten.
  • Eftersom systemet är molnbaserat får kunderna tillgång till tjänster via vanlig handhållen enhet utan att behöva installera eller drifta systemet lokalt.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Systemet är 100% molnbaserat och flexibelt och kan integreras fullt ut med ett stort antal applikationer som till exempel e-handelsplattformar och ekonomisystem.

Detta effektiviserar och optimerar ditt företag, eftersom lagersaldot alltid synkroniseras mellan alla dina olika applikationer. Systemet är lätt att anpassa och utöka oavsett om du hanterar ditt eget lager, har konsignationslager eller har en tredjepartslösning. Extend Commerce WMS stöder hela logistikprocessen.

Möjligheten att skala upp och anpassa sig till nya krav och förutsättningar, vare sig du har grundläggande som avancerade lagerbehov gör systemet helt unik. Hemligheten är en digitaliserad process med hög effektivitet som minimerar arbetsbelastningen i varje steg av ditt dagliga arbete.

En annan fördel är det obegränsade antal användare som kan arbeta i systemet, vilket gör att du inte behöver lägga tid på att hantera användarkonton.

Utveckling varje dag. Sedan 1999.

I allt vi gör så är utgångspunkten att vi vill hjälpa våra kunder att ha kontroll på sina processer, skapa möjligheter och kunna växa. Sedan 1999 har vi utvecklat vårt affärssystem och WMS ; i takt med tiden och med digitaliseringen som drivkraft. Vår tjänst är under ständig utveckling, och med runt 7500 timmars förbättring av vårt affärssystem årligen så har vi idag en stabil och komplett tjänst. Vi är idag en väl etablerad aktör, och vi vågar påstå att vi är absolut ledande inom vårt område.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Extend Commerce ERP och WMS riktar sig till kunder som efterfrågar kompetenta system med flexibilitet i hur processer hanteras. Alla delar i våra applikationer är molnbaserade och våra kunder får hela tiden nya funktioner eftersom investering i systemutveckling hela tiden görs och det släpps ny funktionalitet 10 gånger per år. Vi stävar efter att affärssystem inte skall vara konsultintensivt och vi har nästa alltid fasta priser så kunden vet vad det kostar. Vår målgrupp är kunder i omsättningsspannet 20-500 MSEK.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Hur hjälper vi våra kunder

  • Full koll på era produkter, även om ni har strukturartiklar eller BOM-produkter.
  • Integration till alla dina kanaler
  • Många säljkanaler och flera lager, men ändå kontroll på disponibelt saldo i realtid
  • Effektivisera orderhantering genom B2B-shop för att ta emot order från kund.
  • Full kontroll på verksamheten med BI?
  • Digitalt lager med full kontroll och effektiv plock med inbygd transportbokning
  • Köp in rätt mängd vid rätt tillfälle
  • EDI-koppling till de stora aktörerna inom dagligvaruhandel, ex. ICA & Coop,
  • Effektivisera din orderprocess - låt dina kunder lägga ordern i B2B webshop
  • Integration till Fortnox.
  • Integration till tredjepartslogistiker.
  • Inköp/försörjning och stöd för beställningspunkter och prognoser.
  • Ha koll bäst före-datum och batch nr.
  • Molnbaserat WMS/lagersystem med stöd för batch nr. och bäst-före-datum

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Extend Commerce WMS

Extend Commerce

Läs mer om Extend Commerce WMS

SoftOne Go

SoftOne

Läs mer om SoftOne Go

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site