Blikk Pro
vs
RamBase Cloud ERP
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Du samlar dina viktigaste funktioner på samma ställe: Blikk gör det möjligt att arbeta i ett sömlöst affärsflöde, från offert till projektplanering, tidrapportering, analys, faktura- och löneunderlag.
- Du skapar tid för viktigare uppgifter: Genom att samla företagets viktigaste funktioner i Blikk slipper du onödigt dubbelarbete i flera system, minskar administrationen och ökar lönsamheten.
- Du får ett flexibelt och användarvänligt system: Blikk har ett modernt och användarvänligt gränssnitt som gör systemet enkelt att använda, både på dator och i mobilappen.
Varför väljer man ert system?
Utvecklat för din bransch - RamBase Cloud ERP är utvecklat för verksamheter med höga krav på kontroll och spårbarhet.
Molnbaserat och framtidssäkrat - Uppgraderingar sker automatiskt i bakgrunden och systemet växer i takt med din verksamhet.
Förutsägbara kostnader - Transparent licensmodell utan dolda avgifter.
Varför väljer man er som leverantör?
- Du får förstklassig support: Blikk erbjuder gratis support via chatt, mejl och telefon. Vår support har en genomsnittlig svarstid på 60 sekunder och en kundnöjdhet på 99%.
- Du kan integrera med andra system: Blikk kan enkelt integreras med marknadens ledande ekonomi- och lönesystem. Vi erbjuder även ett öppet API, vilket innebär att du kan skapa egna kopplingar.
- Du kan få hjälp att komma igång: Vi erbjuder dig uppstartshjälp och rådgivning, så att du kan bygga upp det bästa arbetsflödet för ditt företag och komma igång med systemet så snabbt som möjligt.
Varför väljer man er som leverantör?
Branscherfarenhet - Vi känner till branschens utmaningar och erbjuder funktionalitet som möter behoven.
Trygg och skalbar molnplattform - Säker, stabil och kan växa i takt med att din verksamhet expanderar.
Kvalitet i alla led - Systemet är utvecklat för att säkerställa full spårbarhet och dokumentationskrav.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Blikk skapar tid med hjärta.
Tid är det mest värdefulla vi har och därför det finaste vi kan ge. Och att skapa tid finns i vårt DNA. Vi behöver inte uppfinna tidsmaskiner eller bryta fysikens lagar – tid är kärnan i vår produkt och det värde vi ger till våra kunder.
Med hjälp av Blikks smarta system kan du enkelt minska administrationen och skapa tid för det som ligger dig varmast om hjärtat – exempelvis dina projekt, kunduppdrag eller kollegor.
Men det är inte enbart systemet som skapar tid för dig.
Vår support är också tidsskapare.
Om du har några frågor eller funderingar behöver du inte vänta i flera timmar eller dagar för att få hjälp.
Vår support har en genomsnittlig svarstid på 60 sekunder och en kundnöjdhet på 99%.
Testa Blikk gratis eller boka en demo av systemet - vi ser fram emot att berätta mer om hur vi kan minska administrationen och skapa tid för dig.
Hur positionerar ni er på marknaden?
RamBase skiljer sig från andra ERP-system genom att vara utvecklat specifikt för små och medelstora produktions- och distributionsföretag som tillverkar produkter av hög kvalitet i starkt reglerade branscher. Vi känner industrin inifrån och erbjuder ett enhetligt affärssystem som säkerställer full kontroll, spårbarhet och överensstämmelse med branschstandarder.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Några av de vanligaste utmaningarna och behov som våra kunder har är att de:
- Arbetar i flera olika system och vill samla sina funktioner på ett ställe
- Har mycket manuella processer och vill bli mer digitala
- Tappar bort fakturerbara timmar och vill få bättre koll på sin tid
- Har dålig koll och vill kunna följa upp viktiga nyckeltal på ett enklare sätt
Så här säger några av våra kunder om Blikk:
”Övergången till Blikk gjorde att vi kunde säga upp fyra befintliga system”
”Blikk har minskat vår admin med 3-4 timmar per vecka och sparat oss 80 000 kr”
”Tack vare Blikk kan jag fakturera en timme mer varje dag, en 20% ökning av debiteringsgraden”
”Blikk gör det möjligt att följa ekonomiska nyckeltal som intäkter och kostnader i realtid”
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Våra kunder kämpar ofta med oöverskådliga och ineffektiva processer, bristande kontroll över affärsinformation, data, och dokumentation samt krävande kvalitetskrav. RamBase Cloud ERP löser detta genom att erbjuda:
Kvalitet i varje led - Fullt dokumenterade affärsprocesser, anpassade till din branch.
Fullständig spårbarhet - Från råmaterial till färdig produkt, allt i ett enhetligt system.
Effektiv dokumenthantering - All nödvändig dokumentation är samlad på en plats.
Omdömen
Baserat på 2 omdömen
Baserat på 3 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.