QBIS
vs
Wallester
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Från 59kr...
0
Produktfunktionaliteter i Utläggshantering
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Snabb och smidig registrering av tid, utlägg och projektmaterial
- Användarvänligt och lättförståeligt gränssnitt
- Enkelt att få överblick över företagets tid som helhet och skapa smarta rapporter.
Varför väljer man ert system?
Trött på komplexa betalningssystem som saktar ner dig? Wallester erbjuder omedelbar kortutgivning, spårning i realtid och full kontroll över finanserna — allt på en enda API-driven plattform. Allt-i-ett-lösning: gratis och enkel registrering, obegränsat kortutgivning, användarvänlig mobilapp, multifunktionell klientportal, robust säkerhet, integrering med redovisningssystem. Vår Wallester Business-lösning är gratis eftersom vårt fokus ligger på att hjälpa företag att arbeta mer effektivt och säkert. I och med att vi tjänar pengar genom vårt partnerskap med Visa och andra kan vi tillhandahålla våra tjänster kostnadsfritt för våra användare. Detta gör också att alla kan dra nytta av enkla och effektiva kortlösningar.
Varför väljer man er som leverantör?
- Över 22 000 nöjda användare
- Enkelt att komma i gång
- Tidrapportering, projekt- och utläggshantering i ett
Varför väljer man er som leverantör?
Säkerhet och efterlevnad infrastruktur - som en licensierad finansiell institution tillhandahåller Wallester integrerade KYC/AML-lösningar, verktyg för att upptäcka bedrägerier och fullständig efterlevnad av lagstiftningen. Vår plattform är PCI DSS Level 1-certifierad, vilket garanterar data säkerhet på högsta nivå. Fullständig intern innovation - vi designar och utvecklar all vår teknik internt, vilket säkerställer full kontroll, snabb innovation och skräddarsydda lösningar utan att förlita oss på tredjepartsplattformar.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det fina med QBIS är att det fungerar för företag i de flesta branscher och storlekar. Systemet är flexibelt och skalbart. Det passar utmärkt för det lilla företaget som ska skaffa sitt första tidrapporteringssystem, men också för internationella företag med tusentals anställda.
När du bestämmer dig för att komma igång med QBIS hjälper en av våra Customer Success Managers dig att sätta upp QBIS på bästa möjliga sätt för ditt företag.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Trusted leader in FinTech services. Wallester is a next-generation FinTech company offering a unified platform for digital payments and card issuance. As an official Visa Principal Member, we combine regulatory strength with cutting-edge technology, enabling businesses across Europe and beyond to launch their own card programs, streamline financial operations, and thrive in a dynamic market.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
QBIS gör vardagen enklare för hela företaget.
Enklare rapportering för medarbetare
I QBIS redovisar företagets medarbetare sin tid via mobil eller dator. Det går också att söka ledigt, se saldo för semesterdagar och flex, lägga in utläggskvitton och mycket mer, direkt i QBIS.
Smidig attestering för chefer
Som chef attesterar du enkelt tidkort och utlägg, ett i taget eller alla med ett knapptryck. Men det bästa av allt är att du aldrig mer behöver påminna dina medarbetare om att redovisa sin tid, för det sköter QBIS automatiskt.
Bekväm löne- och faktureringsprocess för ekonomiavdelning
QBIS förenklar lönehantering och fakturering. Med några knapptryck exporterar du enkelt löne- och faktureringsunderlag till dina befintliga system, vilket sparar tid och gör ditt ekonomiarbete effektivare.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.

