QBIS
vs
Mynt
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Från 59kr...
Från 0 kr
Produktfunktionaliteter i Utläggshantering
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Snabb och smidig registrering av tid, utlägg och projektmaterial
- Användarvänligt och lättförståeligt gränssnitt
- Enkelt att få överblick över företagets tid som helhet och skapa smarta rapporter.
Varför väljer man ert system?
Tusentals svenska företag väljer Mynt som system för utläggshantering för att minska administration och öka effektiviteten på ekonomiavdelningen.
Flexibla företagskort
Ge alla anställda ett eget företagskort med individuella köpgränser. Lägg till virtuella kort för återkommande köp, och betala fysiskt eller med mobilen med Apple Pay/Google Pay. Mynt erbjuder både debit- och kreditlösningar.
5x snabbare kvittohantering
Fota kvittona direkt i Mynt-appen efter köp. Appen läser automatiskt in belopp, moms och handlare. Välj kategori och sedan är köpet redo att skickas in för granskning. Med Smarta kvitton kan ni ladda upp flera kvitton samtidigt som sedan matchas automatiskt till rätt transaktion.
Integration till bokföringen
Mynt har ett flertal smidiga integrationer till populära bokföringssystem som Fortnox, Spiris, Kleer, Wint, Business Central, Björn Lundén m.fl. Kopplingen tar bara någon minut, sedan är utgifterna redo att exporteras med några knapptryck.
Varför väljer man er som leverantör?
- Över 22 000 nöjda användare
- Enkelt att komma i gång
- Tidrapportering, projekt- och utläggshantering i ett
Varför väljer man er som leverantör?
Mynt är en ledande svensk leverantör för företagskort och utgiftshantering
Varje dag hjälper vi tiotusentals företagskunder att spara tid och kostnader på onödig administration på kvitton och utlägg. Kunder väljer Mynt för utmärkt kundservice och smarta funktioner till ett kostnadseffektivt pris.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det fina med QBIS är att det fungerar för företag i de flesta branscher och storlekar. Systemet är flexibelt och skalbart. Det passar utmärkt för det lilla företaget som ska skaffa sitt första tidrapporteringssystem, men också för internationella företag med tusentals anställda.
När du bestämmer dig för att komma igång med QBIS hjälper en av våra Customer Success Managers dig att sätta upp QBIS på bästa möjliga sätt för ditt företag.
Hur positionerar ni er på marknaden?
En helhetslösning för företagsutgifter
Mynt erbjuder en plattform som integrerar företagskort med bokföring och kredit, vilket förenklar administrationen för företag. Genom att automatisera kvittohantering och transaktioner direkt in i bokföringssystemet, minskar behovet av manuell hantering och förbättrar översikten över företagets ekonomi.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
QBIS gör vardagen enklare för hela företaget.
Enklare rapportering för medarbetare
I QBIS redovisar företagets medarbetare sin tid via mobil eller dator. Det går också att söka ledigt, se saldo för semesterdagar och flex, lägga in utläggskvitton och mycket mer, direkt i QBIS.
Smidig attestering för chefer
Som chef attesterar du enkelt tidkort och utlägg, ett i taget eller alla med ett knapptryck. Men det bästa av allt är att du aldrig mer behöver påminna dina medarbetare om att redovisa sin tid, för det sköter QBIS automatiskt.
Bekväm löne- och faktureringsprocess för ekonomiavdelning
QBIS förenklar lönehantering och fakturering. Med några knapptryck exporterar du enkelt löne- och faktureringsunderlag till dina befintliga system, vilket sparar tid och gör ditt ekonomiarbete effektivare.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- +90% av alla kvitton kommer in i tid
- Anställda slipper ligga ute med pengar
- Följ företagets utgifter i realtid
- Sömlöst attestflöde
- Automatisk bokföring av utgifter
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.