EasyQuest
vs
Peakon
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt: Bygg din undersökning på några minuter
- Svenska mallar: Spara tid med svenska mallar som utgångspunkt
- Rapporter & analys: Professionella rapporter - snabbt och enkelt
- Säkerhet: All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
- Prisvärd: Kvalitet och funktionalitet kostar mindre hos oss
- Exceptionell support: Genomsnittlig svarstid på 12 minuter
- GDPR: Data i EU och tillgängligt personuppgiftsavtal
- Nöjda kunder: Bra feedback från våra kunder
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
EasyQuest är ett norskt IT-företag som grundades 2011. Vi har under många år byggt upp ett starkt varumärke och har en rad stora kunder - allt från statliga myndigheter, kommuner till små och stora företag och organisationer. Med mer än 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar kommer vi att vara ett säkert val även för din organisation.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Kund- eller medarbetarnöjdhet, anmälan eller utvärdering – oavsett vad du söker kan du hitta svaren med EasyQuest. Spara tid med våra redigerbara mallar som innehåller relevanta frågor. Systemet genererar automatiskt grafiska framställningar av resultaten, vilket underlättar för dig att rapportera och analysera dina genomförda undersökningar.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.