Multisoft
vs
Quickbase
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Low-code plattform
Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer
Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt, enkelt och snabbt
- Slipp administration och dubbelarbete genom automatisering
- Samla allt som behövs på en och samma plats. Integrera till både gamla och nya system vid behov
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Multisoft bildades 1995 och har levererat över 400+ system till bl.a. kunder såsom Volvo, Stockholms Stad och Länsförsäkringar
- Vi anpassar systemlösningarna efter verksamheten
- Systemet kan växa i takt med förändring och uppdateringar sker blixtsnabbt
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Multisoft levererar systemlösningar som anpassas till verksamheten, inte tvärtom. Få tillgång till ett system som inte bara är helt anpassningsbart till era unika processer, utan som även kan förändras i takt med förändring.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Multisoft hjälper verksamhet att nå nya höjder genom kreativa, anpassningsbara och automatiserade systemlösningar. Undvik ineffektiva processer och onödig administration - få istället tid till det som ger resultat.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Fördelar
Det jag gillar mest med samarbetet med MultiSoft är att deras system är både stabilt och pålitligt, vilket ger oss trygghet i vår dagliga verksamhet. Dessutom uppskattar jag skalbarheten – det kan växa i takt med våra behov. Systemet är också mycket användarvänligt, med ett intuitivt gränssnitt som gör det enkelt att använda för alla användare.
Enkel överskådlig plattform, professionalismen hos Multisofts anställda, kvalitet, öppenhet, ärlighet och tydlighet.
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Det hade varit toppen med automatiserade tester som kan hjälpa kunden att ha kontroll över vilka delar av systemet som är sårbara.
Timpriset känns i högsta laget, men å andra sidan så kompromissas det inte med kvaliteten på arbeten.
Tyvärr, ingen data än.