M-Files
vs
Kontainer

M-Files

Kontainer
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Vi skrädd...
4 670 kr....
Produktfunktionaliteter i Digital asset management-system
Produktfunktionaliteter i PIM-system
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Dela på ett säkert sätt
Automatiska behörigheter och arbetsflöden säkerställer att rätt person får rätt information vid rätt tidpunkt, varje gång. Säg adjö till överdriven delning och oro för att känslig information ska hamna i fel händer.
Samarbeta effektivt
Få feedback och dela uppdateringar direkt, både internt och externt. Med våra funktioner för samförfattare kan du arbeta tillsammans i realtid var du än befinner dig, medan våra säkra innehållshubbar låter dig utforma den ultimata kundupplevelsen.
Automatisera uppgifter
Det är inte längre nödvändigt att jaga hela teamet för att få deras input. Med M-Files anpassade arbetsflöden sköter plattformen jakten åt dig, vilket innebär att du kan få allas feedback snabbare och leverera i tid.
Varför väljer man ert system?
- Allt-i-ett-plattform: Hantera digitala tillgångar och produktinformation sömlöst på ett ställe.
- Varumärkeskonsekvens: Säkerställ att alla kanaler använder det senaste och godkända innehållet och data.
- Effektivitet och kontroll: Effektivisera arbetsflöden, spara tid och samarbeta säkert mellan team och partners.
Varför väljer man er som leverantör?
Analytikerna och våra kunder säger:
- 294 % ROI, Forrester fann att kundernas användning av M-Files för dokumenthantering ger hög avkastning.
- 60 % Förbättrad kategorisering och indexering av dokument.
- 40 % Effektivare sökning av dokument och information.
Varför väljer man er som leverantör?
- Personligt stöd och onboarding: Du får direktkontakt med teamet med hjälp hela vägen från demonstration till implementering.
- Rättvis och flexibel prissättning: Anpassade planer som enkelt kan uppgraderas/nedgraderas – vilket gör det kostnadseffektivt och skalbart.
- Mycket intuitiv användarupplevelse: Utformad för enkel användning, så att team över avdelningar och externa partners snabbt kan implementera det.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Nordisk leverantör med lokal expertis i Sverige och en global kundbas
- Certifierade partner
- Vi hjälper små till stora bolag inom alla industrier
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Användarvänlig och varumärkescentrerad upplevelse — Anpassad varumärkesbyggande, intuitivt användargränssnitt, avancerad sökning, automatisk formatkonvertering och ett system utformat för vardagsanvändare, inte bara IT.
- Starka behörigheter, efterlevnad och hosting — GDPR-säker hosting, detaljerad rättighetshantering, samtyckesspårning och stöd för fler än 100 filformat ger både säkerhet och mångsidighet.
- Skalbar och redo för flera marknader — Stöd för flera språk, integrationer med ERP:er, butikssystem, marknadsplatser och möjligheten att exportera anpassad data till återförsäljare eller kanaler.
- DAM + PIM i en plattform — Till skillnad från många lösningar som bara erbjuder hantering av digitala tillgångar eller produktinformation, slår Kontainer samman båda, så produktdata och media lever tillsammans i ett system.
- Djup integration och automatisering — Fullständigt API, avancerade arbetsflöden, export av flera kanaler, automatisk taggning, smarta kanaler med mera hjälper till att minska manuellt arbete och hålla data konsekventa.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
ENKEL ANVÄNDNING
M-Files ökar produktiviteten och förbättrar arbetskvaliteten genom att göra information lätt att hitta och använda.
AUTOMATISERING AV ARBETSFLÖDET
M-Files möjliggör ett metodiskt arbetssättoch minskar fel genom att automatisera arbetsflöden.
EFTERLEVNAD
M-Files minskar risker i verksamheten genom att säkerställa efterlevnad.
SAMARBETE
M-Files möjliggör högkvalitativa kundupplevelser tack vare en gemensam arbetsyta.
AVKASTNING PÅ INVESTERINGAR
M-Files gör det möjligt för företag att realisera en avkastning på investeringar (ROI) på nästan 294 %.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
1. Sika-Design
- Ett danskt möbelmärke som hanterar flera kollektioner och designmaterial.
- De ersatte spridd fildelning med Kontainers DAM.
- Varumärkes- och marknadschef Kristina Makholm rapporterar: ”Vi sparar värdefull tid… det viktigaste… är att Kontainer tar bort mycket frustration från vårt arbetsliv. Tidigare… var det VÄLDIGT tidskrävande att inte kunna hitta rätt bilder.”
- Lösningen gav dem en central plats för bilder, underkategorier, taggning och enkel åtkomst för återförsäljare och press.
Hur det löser utmaningar:
- Eliminerar fragmenterad lagring av material och dubbelarbete
- Förbättrar sökbarhet och åtkomst för interna/externa intressenter
- Säkerställer att korrekt, aktuellt visuellt innehåll delas
2. SELECT SPORT
- Ett internationellt varumärke för sportutrustning med B2B- och B2C-försäljning och distribution över flera kanaler.
- De utnyttjade Kontainers kombinerade PIM + DAM för att förbättra datakvaliteten över system, förena produktdata/bilder och betjäna både webbkanaler och externa partners.
- Marknadsföringsspecialisten Lise Bøgh konstaterar: ”Interna och externa användare kan hämta aktuella bilder och data från ett ställe.”
- Lösningen integreras med Shopify och olika marknadsföringskanaler, vilket möjliggör export/automatisering av data och tillgångar.
Så här hanterar detta utmaningarna:
- Tillhandahåller en ”enda sanningskälla” för produktdata + bilder över olika kanaler
- Stödjer internationell tillväxt genom att möjliggöra konsekvent åtkomst för återförsäljare/partners
- Minskar manuell export, versionsförvirring och förseningar i kanalpublicering
3. AVK International
- En stor industriell tillverkare, delad som en fallstudie på Kontainers webbplats.
- De sparade enligt uppgift 75 % av sin veckovisa söktid efter att ha implementerat Kontainers DAM.
- Fallstudien betonar förbättrade arbetsflöden, snabbare åtkomst till tillgångar och effektiviserad verksamhet.
Så här hanterar detta utmaningarna:
- Minskar dramatiskt slöseri med tid på att söka och hämta tillgångar
- Förbättrar intern produktivitet och minskar friktion mellan avdelningar
- Frigör marknadsförings-/driftsteam att fokusera på strategiskt arbete istället för att jaga filer
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.